שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » יחידות מיוחדות תוקפות חוליות חמאס
תיעוד
צה"ל חיסל חוליית נ"ט ברצועה לפני ששיגרה טיל, ותקף מהאוויר בניין רב קומות בעיר עזה. חמאס: "הרוגים ונעדרים בתקיפה ישראלית של יעד ברצועה שבו היו פעילי צבא"

במהלך היממה האחרונה אוגדת עזה מממשת יכולות תקיפה רב-זרועיות באמצעות אש מהאוויר, מהים והיבשה. באמצעות מודיעין איכותי ומדוייק המאפשר סגירת מעגל מהירה של כלי טיס ויחידות קרקעיות שונות בעלות יכולות אש, צה״ל פגע בכ-15 פעילי תמ״ס ונ״ט ובמספר רב של מטרות טרור – תשתיות חמאס ומטרות תת-קרקעיות.

מאז החלו מטחי הרקטות לעבר ישראל משעת אחר הצהריים אתמול (שני), הכריז צה"ל על פתיחה במבצע "שומר החומות", שבמסגרתו תקף כ-150 יעדים של ארגון חמאס ברצועת עזה. במרכז היעדים שהותקפו: ביתו של מפקד גדוד בארגון חמאס, מבנה המודיעין של הארגון, שני משגרי רקטות, חוליית משגרי נ"ט, שתי עמדות צבאיות ופעילי טרור של חמאס ברצועת עזה.

המטרה בתקיפה האחרונה של צה"ל הייתה בניין מגורים בשכונת רימל שבעזה, על פי חלק מהדיווחים באחד מהבתים של מפקד בדרג בינוני עד בכיר בג'יהאד האיסלמי. על פי דיווחים פלסטיניים, נהרגו בתקיפה שני פעילים בארגון, בתקיפה שכוונה לקומה ה-3 במגדל.

תקיפת צה"ל כוונה לדירה ששימשה את הג'יהאד האיסלמי, ישנם דיווחים על פציעתו ובחלק מהדיווחים אף מותו של מוחמד אבו-עאטה, אחיו של בכיר הג'יהאד בהאא אבו-עאטה שעם חיסולו במבצע ממוקד החל מבצע "חגורה שחורה" בנובמבר 2019.

בסוכנות הידיעות הצרפתית צוטט מקור בג'יהאד האסלאמי שאישר שנהרגו שני מפקדים אזוריים ושלישי נפצע. הזורע הצבאית של חמאס אמרה כי "האויב הפציץ מטרה שהיו בה לוחמים שלנו, יש לנו הרוגים ונעדרים". חמאס קיבל אחריות על הירי לאשקלון ואשדוד, שאותו תיאר כ"רחב ביותר" עד כה. הוא הזהיר כי המשך התגובה תהיה "עוצמתית יותר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים