שיתוף
תגובות
כלכלה » נדל"ן » יחלו עבודות פיתוח לשכונה חדשה ברכסים
מיד אחרי פסח
מיד אחרי פסח: עבודות הפיתוח להכנת השכונה הצפונית החדשה והקמתם של מאות יחידות דיור חדשות, שעתידות להיות משווקות למגזר החרדי, הפרויקט של חברת ISA Group
תגיות: ,
רכסים | צילום: דוברות

תנופת הפיתוח של היישוב הצפוני רכסים, עוברת משלב המכרזים והאישורים לשלב המעשי: מיד לאחר חג הפסח, מועצת רכסים אמורה להתחיל את עבודות הפיתוח להכנת השכונה הצפונית החדשה והקמתם של מאות יחידות דיור חדשות, שעתידות להיות משווקות למגזר החרדי. המתחם שבו עתיד להיבנות פרויקט מגורים רחב היקף של חברת ISA Group., אמור לכלול שטחים ירוקים ומבני ציבור לטובת הדיירים החדשים בפרויקט.

מאות הדירות במתחם אמורות להיבנות במספר שלבים. הדירות יבנו בתמהיל רחב שמותאם לסוג הביקוש ליחידות דיור ברכסים, הכוללות בין היתר משפרי דיור המבקשים לבוא ולהתגורר בישוב.

היישוב רכסים חווה בשנה האחרונה תנופת פיתוח משמעותית, שמתבטאת באישור וקידום של פרויקטים רבים לבנייה. על פי תכנית המתאר שאושרה בשנת 2019 שכונת גבעת הפרסה ברכסים אמורה לכלול כ-1,900 יחידות דיור ו-55 אלף מ"ר שייעודו לשימושי מסחר ותעסוקה. עוד אושרה להפקדה תכנית להקמת שכונה נוספת ביישוב-השכונה הצפונית החדשה שאמורה לכלול כ-650 יחידות דיור. תוכניות אלו לצד תוכניות של התחדשות עירונית, אמורות להביא לתוספת של 5,000 יחידות דיור חדשות ברכסים בשנים הקרובות.

הסיבה לגידול בביקוש לדירות ברכסים, נועצה בשורה של יתרונות שיש במגורים ביישוב. איכות חיים בלב הנוף המרהיב הצופה פני הר הכרמל, חיי קהילה ענפים, דיור איכותי במחירים מותאמים למגזר החרדי.

היישוב רכסים חווה גם תנופת פיתוח אזורית, בתכנון של חיבור היישוב לפרויקט נופית של משרד התחבורה. בחודשים האחרונים, החלה השקת מיזם התחבורה שאמור לחולל שינוי אדיר בתנועת התחבורה בצפון בדגש על אזור מפרץ חיפה והיישוב רכסים. פרויקט הרכבת הקלה חיפה-נצרת אותו מוביל משרד התחבורה באמצעות חברת חוצה ישראל הוא מגה פרויקט תשתיתי מורכב, ראשוני מסוגו בישראל, הכולל תכנון והקמת רכבת קלה אזורית אשר תשרת את תושבי הצפון ותחבר את גושי ההתיישבות במטרופולין חיפה וגוש נוף הגליל – נצרת. היקפו הכולל של פרויקט הרכבת הקלה, נאמד בהיקף של כ- 7 מיליארד שקל. הפרויקט אמור בשלב ההמשך שלו להתחבר ליישוב רכסים ולהפוך את רכסים לחלק בלתי נפרד מהמטרופולין.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים