שיתוף
תגובות
כלכלה » כלכלה בארץ » "יחסי ישראל והאמירויות מתבססים על אג'נדה עולמית"
השר האמירתי
פורום ההשקעות העולמי 2021 של ג'רוזלם פוסט וחאליג' טיימס, קבוצת התקשורת הגדולה באיחוד האמירויות הערביות,‎ יצא הבוקר לדרך
דגל ישראל ואיחוד האמירויות | צילום: Lightboxx, שאטרסטוק

פורום ההשקעות העולמי 2021 של ג'רוזלם פוסט וחאליג' טיימס, קבוצת התקשורת הגדולה באיחוד האמירויות הערביות,‎ יצא הבוקר (רביעי) לדרך בהשתתפות נציגים בכירים מהממשל, מקבלי החלטות בתחומים המרכזיים, מנהיגים מעולם העסקים, ומומחי תעשייה משתי המדינות.

השר האמירתי לענייני סחר בינלאומי ד"ר ת'אני בן אחמד אל זיודי היה ראשון הנואמים. אל זיודי מונה לתפקידו ביולי 2020 על מנת לפקח על פיתוח סחר החוץ שאינו מבוסס על נפט ועל הרחבת שיתופי הפעולה בסחר העולמי והגדלת הייצוא.

בפתח דבריו אמר אל זיודי כי "אני כאן כדי לדון בעתיד הכלכלה עולמית לאחר שנה שמעולם לא ראינו כמותה, שהייתה מלאה באתגרים כלכליים. הוועידה היום היא ועידה מכריעה עבור מדינותינו. נותרות קצת יותר מ-200 ימים להשגת החזון של 2021, ויש עוד הרבה עבודה לעשות".

"לאחרונה אפשרנו 100% בעלות זרה של חברות באיחוד האמירויות עם תקנות רבות חדשות", הוסיף אל זיודי, שציין כי "נשפר עוד יותר את הגישה למוצרים הלאומיים שלנו". לדבריו, "האופק שאנחנו מדברים עליו לא קשור רק לאזורנו, אלא גם למזרח הרחוק ומערב אפריקה".

"מאז חתימת ההסכם ההיסטורי בין המדינות שלנו בספטמבר היינו עדים למספר הסכמים ופרויקטים משותפים וזוהי עדות להזדמנויות הרבות שניצבות בפנינו בעודנו עומדים בפני עידן חדש של צמיחה כלכלית. זיהינו כבר מספר תחומים כגון טכנולוגיה מתקדמת, לוגיסטיקה, אנרגיה מתחדשת, ותיירות שבהם אנחנו מאמינים ששתי המדינות יכולות לתרום מחוזקתם ומומחיותם".

עוד ציין כי "יחסי ישראל ואיחוד האמירויות מתבססים על אג'נדה עולמית ארוכת טווח. זה חיוני עבור שותפים לתמוך ביסודות של סחר בינלאומי על מנת להפיק שפע של יתרונות".

ד"ר טאריק בין הנדי, מנכ"ל משרד ההשקעות של אבו דאבי, נשא גם הוא דברים במסגרת פורום ההשקעות העולמי, ואמר: "ישראל ואיחוד האמירויות חולקות נושאים משותפים כדוגמת מזון, מחסור במים ותעסוקה לצעירים. אנו מעוניינים שאנשי העולם יצטרפו למסע המשותף שלנו"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים