שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "יכול להיות שהגיע הזמן להחליף את נתניהו"
סמוטריץ' במתקפה
יו"ר 'הציונות הדתית' תקף: "נתניהו אשכרה קרא הערב "להרגיע את הרוחות מכל הצדדים"???" • גפני הגיב: "סמוטריץ' יפגע בארץ ישראל כדרכם של הסיקריקים מאז ומעולם"
בצלאל סמוטריץ | צילום: אתר הכנסת

יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' יצא הלילה (מוצאי שבת) במתקפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ואף רמז כי אולי יש להחליפו: "תגידו, אחרי אין ספור אירועי טרור ולינצ'ים של האויב הערבי בימים האחרונים ואחרי מטח טילים מעזה לישובי הדרום נתניהו אשכרה קרא הערב "להרגיע את הרוחות מכל הצדדים"??? יכול להיות שבאמת הגיע הזמן להחליף אותו".

מהליכוד נמסר בתגובה: "אחרי שראש הממשלה והליכוד תרמו 3 מנדטים לציונות הדתית ושריינו להם ח״כ נוסף ברשימת הליכוד, וכשבצלאל סמוטריץ׳ לא שותף להערכות המצב הביטחוניות הרגישות ביותר, מוטב שסמוטריץ׳ יגלה מינימום של צניעות, אחריות והכרת הטוב ולא ישתלח בראש הממשלה שעובד לילות כימים לטובת ביטחון ישראל".

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני הגיב לסערה: "סמוטריץ' יכתיר את יאיר לפיד כראש ממשלה, את אביגדור ליברמן כשר האוצר ויפגע בארץ ישראל כדרכם של הסיקריקים מאז ומעולם". יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר כתב בתגובה לסמוטריץ': "כפיות טובה. קווים לדמותה. עברת את אחוז החסימה כי הליכוד תרם לך 3 מנדטים, קצת צניעות לא תזיק".

סמוטריץ' לא נשאר חייב וכתב בתגובה לזוהר: "מיקי, אם כל אחד כאן שטוען שהוא "תרם" לי 3 מנדטים היה אכן עושה את זה היו לי היום 15 מנדטים.. אז חאלס כבר עם השטויות האלה. ביבי לא עשה לי טובה אישית ולכל אורך הדרך הדגשתי שאני לא מחויב לו אישית אלא לערכי הימין והציונות הדתית שלי".

עוד הוסיף יו"ר מפלגת הציונות הדתית: "הפקרת מדינת ישראל וביטחון אזרחיה לפורעים ערבים ואז ראש ממשלה שמרגיש מהאו"ם זה לא חלק מהערכים שלי. צר לי. בדיוק כמו הקמת ממשלה שנשענת ותהיה תלויה בתומכי טרור ששוללים את קיומנו כאן ונותנים גב לפורעים האלה. ובמשפט אחד שהגיע הזמן שאתה וחבריך תפנימו: אני איש ימין לא ביביסט".

בהמשך הוסיף והסביר כי "לא הכל פוליטיקה וגם לא הכל פוזיציה. תתרגלו. כשנתניהו פועל נכון אני מגבה ומפרגן, כשצריך להתייצב לצידו מול הרדיפה המשפטית נגדו אני מתייצב, וכשצריך לבקר אותו כשהוא טועה אני עושה גם את זה. קוראים לזה ענייניות. שבועיים המדינה בוערת ויהודים מותקפים וחוששים להסתובב והוא שותק".

"ואז כשהוא כבר מכנס דיון הוא מתבטא כאילו הוא מהאו"ם וקורא להרגיע את שני הצדדים. הטשטוש בין התוקף לקורבן והשוואה המלאכותית הזו הם איוולת עובדתית מוסרית ואני לא מוכן להשלים איתה. נתניהו חייב להוביל קו תקיף וחסר פשרות שישיב את הביטחון לאזרחי ישראל באופן מידי", דברי סמוטריץ'.

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר אמש בתום דיון הערכת מצב עם הצמרת הביטחונית בקריה בת"א כי "סיימתי עכשיו הערכת מצב ביטחונית עם שר הביטחון, שר הבט"פ, הרמטכ"ל, ראש השב"כ ומפכ"ל המשטרה. מול רצועת עזה – הנחיתי להיערך לכל תרחיש".

"שמענו גם את הסקירה על המצב בירושלים מהמפכ"ל – אנחנו רוצים קודם כל להבטיח חוק וסדר. אנחנו שומרים על חופש הפולחן כמו כל שנה, לכל התושבים וגם לכל המבקרים בירושלים. אנחנו דורשים כרגע את מילוי החוק ואני קורא להרגעת הרוחות מכל הצדדים", דברי נתניהו.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. אני ליכודניק ו סמוטריץ צודק
    הערבים מבנים רק כוח
    כמו שהיה בזמן טראמפ
    הכוח הפחיד את האויבים
    וכך צריך לנהוג
    זה גם הביא שלום
    נתניהו אומר ימין אבל בראש
    מרכז מרכז

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים