שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ילדה אובחנה כחשודה לאומיקרון בבני ברק
מחוסנים נכנסו לבידוד
ההורים קיבלו הודעה כי עליהם להיכנס לבידוד: "משרד הבריאות אמור להתקשר אליכם בזמן הקרוב כדי ‏לעדכן אתכם כי הילדה המאומתת חשודה על הוריאנט החדש"
שמים בהירים בבני ברק | צילום: יוסי ברויער

הוריאנט החדש הגיע לב"ב: בגן ילדים בעיר התגלתה היום (ה') ילדה חשודה לווריאנט החדש, בהנחיית משרד הבריאות ההורים קיבלו הוראה להיכנס לבידוד, כולל מחוסנים במלואם.

ההורים קיבלו הודעה שעליהם להיכנס לבידוד, לשון ההודעה: "משרד הבריאות אמור להתקשר אליכם בזמן הקרוב כדי ‏לעדכן אתכם כי הילדה המאומתת חשודה על הוריאנט החדש, אי לכך משרד הבריאות מחייב בבידוד את כל הילדות בגן כולל הצוות המחוסן 3 פעמים".

כזכור, אתמול דווח ב'בחזית' כי מספר החשודים כנשאי וריאנט האומיקרון בישראל עלה ל-44, כך עדכנה ראש מטה בריאות הציבור אילנה גנס בוועדת הבריאות לפני זמן קצר. מתוכם 15 בעלי ׳חשד גבוה׳ לנשיאת הווריאנט ו-29 בעלי ׳חשד נמוך׳.

בין החשודים לפחות 10 תושבי פזורה הבדואית בנגב, שם החלה שרשרת הדבקה שחשודה ככזו שנושאת את הווריאנט.

2 חשודים נוספים הם רופאים בבית החולים שיבא. אחד מהם שב מלונדון לאחרונה, וחוסן ב-3 מנות. הרופאים ביצעו מספר רב של ניתוחים והליכים רפואיים בימים האחרונים עד שנכנסו לבידוד, כך שיש חשש שהדביקו אזרחים נוספים.

לאחר שאותם 44 אזרחים נדגמו כחיוביים, הם עברו ריצוף גנטי למציאת הווריאנט. בתוך כך, נתוני הקורונה ממשיכים להתייצב: 568 מאומתים חדשים התגלו אתמול, כשאחוז הבדיקות החיוביות עומד על 0.6.

בתוך כך, מקרה ראשון של וריאנט הקורונה אומיקרון זוהה אמש בארצות הברית. הזן החדש התגלה בבדיקת נוסע ששב מדרום אפריקה לקליפורניה לפני יותר משבוע. בעקבות ההתפתחות נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ייפגש עם חברים בצוות ההגנה של הממשל נגד הקורונה, בהם היועץ הרפואי הבכיר ד"ר אנתוני פאוצ'י.

"המאובחן לא חוסן במנת בוסטר, נדע יותר על הווריאנט בעוד כשבועיים", אמר ד"ר פאוצ'י. המאומת חזר לארצות הברית ב-22 בנובמבר, ושבוע לאחר מכן אומת לקורונה. היום זוהה כי הוא נדבק בווריאנט. לפי גורמים רשמיים, הוא סובל מתסמינים קלים ונמצא בבידוד.

הצטרפו ועקבו אחר

4 תגובות

  1. ה" ישמור איזה פחד אימאלה פחד אלוקים!!!
    שיהיה לה רפואה שלימה והחלמה מהירה!!!!!😪😪😍

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים