שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » ילדים אלרגיים יזכו לסייעות רפואיות
לאחר העתירה
יוזכר כי עמותת יה"ל, העמותה לאלרגיות מזון הגישה עתירה לבג"צ בעקבות ההחלטה לבטל את הסייעות לילדים הללו
אלרגיה | צילום: Evan Lorne, שאטרסטוק

משרדי החינוך והבריאות אישרו את הסייעות הרפואיות לילדים האלרגיים לקשיו ולפיסטוק. יוזכר כי עמותת יה"ל, העמותה לאלרגיות מזון הגישה עתירה לבג"צ בעקבות ההחלטה לבטל את הסייעות לילדים הללו. העתירה הוגשה באמצעות היועץ המשפטי של העמותה עו"ד גלעד יצחק בר-טל ממשרד קטן לורנץ בר-טל טלמור – משרד עורכי דין ומגשרים.

למרות האישורים לסייעות, שהתקבלו בימים האחרונים, מבהירים בעמותה: "הדיון בעתירה יתקיים ב-14.9 בשעה 9:00 כמתוכנן. העובדה שיומיים לפני תחילת שנה"ל הלימודים, החליטו לאשר את הסייעות, לא תגרום לנו למשוך את העתירה. הגיע הזמן לשים סוף להתנהלות המקוממת הזו של המדינה כלפי הילדים האלרגיים שחיים בה. אנחנו מקווים ששופטי בג"צ יבהירו לבעלי התפקידים במשרדים, כי חיי הילדים מעל הכל".

יוזכר עוד, כי בשבועות האחרונים מספר ראשי ערים ובראשם ראש עיריית אשדוד ורראש עיריית אשקלון, החליטו להמשיך לממן את הסייעות לילדים האלרגיים באמצעות הרשות, וזאת למרות ההחלטה של משרדי החינוך והבריאות. "אור גדול פיזרו הרשויות המקומיות אל מול העיוורון והאטימות של משרדי הממשלה ואנחנו מודים לכל מי שעמד לצידנו ושם את חיי הילדים שלנו בראש סדר העדיפויות" נמסר היום מעמותת יה"ל.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים