שיתוף
תגובות
מוזיקה » קליפים » ילדי קרית הילד עם "כתר מלוכה" של ישי ריבו
שגרת קורונה
'קרית הילד' בקליפ תיעודי מרגש, המספק לראשונה הצצה לעולם אחר של בידוד – עולם שפועל מסביב לשעון גם במצב קורונה • פס הקול הוא של ישי ריבו
קרית הילד | צילום: מסך מתוך הקליפ

חודש אדר תש"פ. העולם עוצר מלכת, הקורונה מתדפקת על הדלתות, מוסדות החינוך נסגרים, העסקים שובתים, שמחות מתבטלות, הכבישים מתרוקנים והמדרכות שוממות. העולם עובר לבידוד.

כולנו נכנסנו פנימה, מסתגרים בבתים, מסתגלים לשגרה המוזרה, לומדים להכיר את המשפחה הגרעינית ולהנות איתה. מקפיאים את המצב, אך מתחממים עם האווירה המשפחתית החמה.

והיה גם מי שאצלו המציאות נראתה קצת אחרת. מכל מיני סיבות עצובות…

ישראל, ילד יקר בן 10, מצא את עצמו בתקופה זו לבד. בלי המשפחה, בלי בית הספר, לבד. ישראל שמע מכל הבתים שלידו את קולות הילדים עם הוריהם והרגיש כל כך בודד, כל כך לבד. הציעו לו כל מיני פתרונות, אבל ישראל לא רצה. "לא רוצה שירחמו עלי, לא רוצה להתארח אצל משפחות זרות", בכה ישראל. הוא חלם שיגיע מי שיאהב אותו, מישהו שיהיה אכפת לו ממנו, ואז… הפנו אותו אנשים טובים לפנימיית קרית הילד.

בתחילה הוא חשש, מה יגידו החברים החדשים? איך הם יקבלו אותו? אבל ישראל לא הכיר את 'קרית הילד', הוא לא האמין שהחלומות שלו הולכים להתגשם.

בקליפ תיעודי מיוחד ומרגש שעוצב ביד אמן על פס הקול של השיר "כתר מלוכה" של ישי ריבו תוכלו 'לבקר' לראשונה בפנימיית 'קרית הילד' ולקבל הצצה לחיי הפנימייה התוססים בתקופת הקורונה, כיצד הילדים התמודדו עם הבידוד, הצוות שנשאר איתם 24 שעות, וכמובן… תפגשו את ישראל. ישראל שלנו. האם הוא יצליח להתאקלם בפנימייה? צפיה מהנה ומרגשת!

על הפקת הפרויקט הופקדה חטיבת הוידאו החדשנית של משרד 'פרסום בחזית', משלב התכנון וכתיבת התסריט ועד להשגת התוצאה המושלמת.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים