שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ילד בן 5 נפל מעץ בב"ב – מצבו בינוני
נחבל בגפיו
כונני ההצלה בבני ברק הוזעקו בשעה האחרונה לרחוב בעל התניא בבני ברק בעקבות דיווח על ילד שנפל מגובה. בהגיעם למקום הם הבחינו בילד כבן חמש שנפל מעץ ונפצע בינוני
אירוע בבני ברק | צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה

כונני ההצלה בבני ברק הוזעקו בשעה האחרונה לרחוב בעל התניא בבני ברק בעקבות דיווח על ילד שנפל מגובה. בהגיעם למקום הם הבחינו בילד כבן חמש שנפל מעץ גבוה וכתוצאה מכך נחבל בגפיו. לאחר הענקת סיוע ראשוני הוא פונה לבית החולים תל השומר כשמצבו מוגדר בינוני.

חובשי הצלה לייבי וייס וחיים קלפהולץ סיפרו: "כשהגענו למקום, הביאו אלינו ילד כבן 6 שסובל מחבלות בגפיים לאחר שנפל מעץ. יחד עם חובשים נוספים של הצלה הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני במקום הכולל קיבוע וחבישות, ופינינו אותו באמבולנס מד"א במצב בינוני להמשך טיפול בבית חולים שיבא בתל השומר".

אהרון באואר חובש באיחוד הצלה שהעניק לו סיוע ראשוני מסר: "לדברי השכנים הוא נפל מעץ עליו טיפס בחצר הבניין בו אני מתגורר. בעקבות כך הוא נחבל בגפיו. בסיוע חובשים נוספים שגם גרים בסמוך הענקתי לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר כשבשלב זה מצבו מוגדר קל עד בינוני".

דוברות מד"א: "בשעה 17:21 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על ילד שנפל מעץ בגובה של כ-3 מטרים ברחוב בעל התניא בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא בתל השומר ילד כבן 6 במצב בינוני עם חבלות בגפיים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים