שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » "יצאנו מהממ"ד וראינו מלא זכוכיות"
הנפילה ליד י-ם
אחת הרקטות ששוגרה במטח הכבד פגעה ישירות בבית ביישוב סמוך לירושלים ובמזל לא גרמה לנפגעים בנפש • כמה בתים ברחוב נפגעו כתוצאה מהרסיסים ומההדף
זירת הנפילה בנוקפה | צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה

שני בתי מגורים ביישובים בהרי ירושלים ספגו פגיעה ישירה במטח הרקטות שנורה אחר הצהריים (שני) מרצועת עזה. אחד הבתים שנפגעו הוא בקריית ענבים, והשני בבית נקופה. רסיסים של רקטות נפלו על כביש מספר 1.

"שמענו בום מטורף וראינו זכוכיות מתנפצות", סיפרה ל'ישראל היום' סתו ברכה בת ה-17 את הרגע שבו פגע הרקטה מעזה ליד ביתה. "ראינו שכל הבית שבור", תיארה הנערה. "אנחנו בהלם. הרגשה מפחידה. הטיל נפל ביער ליד הבית".

אביה של סתו, עמק ברכה: "העיקר שאף אחד לא נפגע. תחושות קשות שזה מגיע לכאן. זה בא בהפתעה. במצב כזה אתה מבין את חשיבות הממ"ד. זה מה שהציל את אשתי והילדים. עציצים עפו מהמרפסת לתוך הסלון וגם בחדר השינה יש חור גדול בקיר".

ליאת, בעלת הבית שבו פגעה הרקטה, סיפרה ב'חדשות 12': "הבית פחות בסדר, אבל אנחנו בסדר. שני הבנים נכנסו איתי לממ"ד ואחרי כמה שניות שמענו את הפיצוץ. זו חוויה לא פשוטה, בעיקר דאגתי לילדים שלי שלא היו בבית ולילדים שהיו איתי ונבהלו. יצאנו מהבית ולא הבנו מה קורה. זה היה חזק מאוד וקרוב מאוד".

גלית, שמתגוררת סמוך למקום הפגיעה באחד היישובים הסמוכים לירושלים, סיפרה על הרגעים הדרמטיים: "אנחנו בהלם. לא מורגלים למצב הזה. שמענו את האזעקה, לקחנו את כל הילדים וקיבצנו אותם בממ"ד. רק אחרי שסגרנו את הדלת שמענו את הנפילה. הבנו שזה קרוב אלינו".

תושבי היישוב שנפגע באזור ירושלים, האחים סתיו ואיתמר, שיתפו ב'כאן חדשות' כי הם עדיין לא מעכלים את נפילת הרקטה, שפגעה ביער ליד ביתם. "שמענו את האזעקה ולא חשבנו שזה באמת יגיע לפה", סיפרו במשדר מיוחד בכאן חדשות. "היה בום והיינו בשוק. הרקטה נחתה ביער ממש מתחתינו. כמה רסיסים חדרו לבית, הכול פה שבור".

"חיכינו כמה דקות בתוך הממ"ד, ואז כשיצאנו כל החדר שליד היה מלא בזכוכיות ושבור כולו. כשעלינו ראינו גם שכל המרפסת מלא בזכוכיות והייתה שריפה בגלל הרקטה. ניסינו אנחנו עצמנו עם צינורות של השכנים לכבות עד שיגיעו מכבי אש", הוסיף.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים