שיתוף
תגובות
צרכנות » יצרנית טחינה תובעת את המתחרים על העתקת אריזה
בארכה&טורקיז
טורקיז בתגובה: "כל מי שעיניו בראשו יכול להבדיל בשוני העיצובי בין המותגים ובייחודיות הגרפית של טחינת טורקיז"
טחינה טורקיז | צילום: יעל האן

חברת רושדי תעשיות מזון, יצרנית טחינה "בארכה", פנתה לחברת "אחדות", יצרנית טחינה טורקיז, במכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים. לטענת החברה, טורקיז מפרה את זכויותיה של רושדי בסימני המסחר שלה ובעיצובה של אריזת טחינה בארכה.

יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של טחינה טורקיז מגיב לדברים ואומר כי, "אנו תמהים על קבלת מכתב התראה זה, שכן כל מי שעיניו בראשו יכול להבדיל בשוני העיצובי בין המותגים ובייחודיות הגרפית של טחינת טורקיז".

"תוצאות מבחן טעימה שביצע עבור אחדות מכון המחקר "נתיב יועצים" קבעו כי טחינה טורקיז גברה בפער מובהק על טחינת "בארכה", אזי כנראה זו דרכם לחסום יצרנים מתחרים. אנו מעדיפים תחרות הוגנת על ליבו וכיסו של הצרכן הישראלי וכך ננהג".

טחינה "טורקיז" הושקה לאחרונה והביאה בשורה למדף הטחינות הגולמיות. הטחינה החדשה, באיכות טחינה פרמיום, משווקת בשתי אריזות, רגילה ומלאה. במבחן טעימה שביצע מכון המחקר "נתיב יועצים", אשר נערך בקרב כ- 200 נדגמים בטעימה עיוורת, ניצחה טחינה טורקיז 3 מותגי פרמיום מתחרים.

עיצוב הטחינה הייחודי, בצבעי טורקיז עזים ובאווירה ים תיכונית, משכו מיד את עינו של הצרכן הישראלי ומכירותה נסקו כבר בחודש המכירות הראשון. ההשקה מלווה בקמפיין שילוט חוצות בפריסה ארצית וכן במבצע מיוחד נושא פרסים, בהן טיסות זוגיות לאיי יוון.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים