שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » "ירדן לא מאשרת את טיסת נתניהו לאמירויות"
גורם מדיני
אחרי ביטול ביקור הנסיך הירדני בהר הבית ברגע האחרון, עמאן לא מאשרת את נתיב הטיסה של רה"מ מעל שטחה • גורם אחר טוען: נתניהו לא יטוס בשל אשפוז רעייתו בביה"ח
נתניהו בקבלת פנים למשלחת מאיחוד האמירויות | צילום: שגרירות ארה"ב

גורם מדיני אמר הבוקר כי יציאת ראש הממשלה בנימין נתניהו לביקור ביחוד האמירויות מתעכבת בשל אי אישור נתיב הטיסה על ידי הירדנים עד לשעה זו. הגורם העריך כי הסיבה לעיכוב, שהתגלה רק בסמיכות לטיסה, הוא בעקבות ביטול ביקורו של יורש העצר הירדני בהר הבית אתמול שנבע מחילוקי דעות בנושא סידורי האבטחה והביטחון.

מנגד, ב'כאן חדשות' צוטט גורם המעורה בפרטים שאמר כי הנסיעה בוטלה עוד בטרם לא אישרו הירדנים את הנתיב. בכיר ישראלי אמר מוקדם יותר ל'וואלה' כי ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לבטל את ביקורו באיחוד האמירויות שתוכנן להתקיים היום בעקבות אשפוז רעייתו.

גורמים בלשכת ראש הממשלה שצוטטו ב'מעריב' טענו כי נכון לעכשיו הביקור באמירויות לא בוטל, והם עדיין ממתינים לאישור הירדני, ואם יתקבל, נתניהו יטוס כמתוכנן.

ב'כאן חדשות' דווח אתמול על תקרית דיפלומטית עם ירדן – הנסיך הירדני חוסיין ביטל ברגע האחרון ביקור בהר הבית. הביטול מגיע לאחר שהביקור תואם מראש עד הפרט האחרון, כולל כל סידורי האבטחה ומספר המאבטחים החמושים שייכנסו עם הנסיך הירדני.

על פי הדיווח, כשהמשלחת הגיעה למעבר הגבול אלנבי התברר שהירדנים לא עומדים בסיכומים, וככל הנראה הביאו יותר אבטחה ממה שתואם. בישראל התעקשו על הסיכום המוקדם. המשלחת חזרה הביתה, והנסיך חוסיין חזר גם הוא לעמאן.

אשתו של ראש הממשלה פונתה לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים לאחר שחשה ברע. עם הגעתה היא עברה מספר בדיקות, ובסופן נקבע כי היא סובלת מדלקת בתוספתן -ומצבה מוגדר טוב. על פי ההערכות, נתניהו תיאלץ להישאר באשפוז בבית החולים בימים הקרובים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים