שיתוף
תגובות
כלכלה » נדל"ן » ירידת ערך חדה לשטח המסחרי בפרויקט מידטאון
אפקט קורונה
דו"ח בלתי תלוי מגלה כי השטח המסחרי בפרויקט מידטאון בדרך בגין בת"א איבד בתקופת הקורונה 17.5 מיליון שקל מערכו • לאחרונה נחתמו 2 חוזי שכירות בהיקף 480 מ"ר
פרויקט מידטאון | צילום: יח"צ

ירידת ערך חדה של כ-17.5 מיליון שקל נרשמה בשווי השטח המסחרי בפרויקט מידטאון בדרך בגין בת"א, כך עולה מדו"ח מעריך שווי בלתי תלוי.

המרכז המסחרי בהיקף 16 אלף מ"ר לשיווק, מניב 6.6 מיליון שקל בלבד בשנה, תשואה של 1.7% ביחס לשווי ההוגן בסך כ-390 מיליון שקל.

ל'בחזית' נודע, כי לאחרונה נחתמו 2 חוזי שכירות חדשים בפרויקט בהיקף 480 מ"ר, לפי כ-116 שקל למ"ר לחודש בתוספת מע"מ ודמי ניהול מופחתים. אחד השוכרים, עקר למקום מלב הסיטי בת"א, בשל בעיות תנועה וחניה.

הצלחה במגורים ובמשרדים

פרויקט מידטאון הממוקם על מגרש תנובה לשעבר, הוא הגדול והמתקדם שהוקם בת"א בשנים האחרונות. מדובר בכ-110 אלף מ"ר עילי של שטחי משרדים ומגורים, ב-2 מגדלים בני 50 קומות, הנחשבים לפורצי דרך הנדסית ותכנונית (אבנר ישר). הפרויקט נחנך ב-2019, לאחר שכל שטחי המגורים והמשרדים שווקו מראש.

בכניסה למתחם הגדול, הוקמו כ-16 אלף מ"ר של שטחי מסחר ייחודיים, המחולקים למספר תאי שטח ומאפשרים פעילות עצמאית.

עם זאת, המרכז המסחרי סובל מתפוסה נמוכה ומדחיות חוזרות באכלוס השטחים. ירידת הערך הנוכחית, ממחישה כי הנכס טרם מיצה את פוטנציאל אובדן הערך.

גורם הפעיל במקום, מסר כי "הקורונה מכה בכולם, אנחנו בתקופה של סגירה מוחלטת של מרכזי מסחר וקניונים. הבעיות כאן לא מתמצות בקורונה, פתיחת ציר בגין נדחתה שוב ושוב בגלל עבודות תשתית, אלמנט שהשפיע על הנראות וההגעה לפרויקט. מדובר במיקום פנטסטי ובמקום אקסקלוסיבי בצפון העסקי של ת"א, מתחם המשרת אלפי עובדים ומבקרים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים