שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "ישיבות הממשלה – הצגת בחירות גדולה, נמאס"
גנץ תוקף
שר הביטחון על איראן: "בעניין הזה אין אופוזיציה וקואליציה, יש איחוד. כולנו מאמינים שההסכם כפי שהיה הוא דבר רע, ושאסור לתת לאיראן להגיע ליכולת גרעינית צבאית"
תגיות:
בני גנץ | צילום: אלעד מלכה

ראש הממשלה החליפי ויו"ר כחול לבן בני גנץ תקף היום את דיוני הממשלה ואמר כי "זה הכל הצגת בחירות גדולה, נמאס לנו. הדבר הזה צריך להיפסק". הוא הסביר את החלטתו לפוצץ אמש את ישיבת הממשלה: "נתניהו צריך להבין שהוא ראש ממשלה ושהוא לא יכול לעסוק כל היום בבחירות. דיוני הממשלה צריכים להיות ענייניים ולא קמפיין מתוזמר שבו שרי הליכוד תוקפים את כחול לבן".

גנץ התייחס בריאיון ל'ווינט' לנושאים המדיניים-ביטחוניים, ובראשם הפיגוע נגד הספינה במפרץ עומאן: "אני מעריך שהפגיעה בספינה שנשאה דגל זר אבל היא בבעלות ישראלית – היא פגיעה איראנית. אני לא אתייחס לפעולות שאנחנו עושים במזרח התיכון יום-יום 24/7. אנחנו ממשיכים את הפעילות שלנו והאיראנים מבינים היטב מה אנחנו עושים".

הוא תקף את נתניהו על ההתנהלות מול ירדן: "ירדן היא משענת עומק אסטרטגי אדיר של מדינת ישראל. יחסי השלום שנרקמו בין רבין למלך חוסיין שהולידו בסופו של דבר הסכם שלום מאוד משמעותי לא מוצו ברמה הנדרשת לכדי פרויקטים אזרחיים מתמשכים ורציפים. להיפך, גם המעט שהיה נסוג לאחור".

"כולנו זוכרים את מובלעת נהריים ושדות צופר – אלו דברים שיכולנו לא לאבד אותם אם היו יחסים טובים יותר עם הירדנים. יש לנו מערכת יחסים ביטחונית עם הירדנים, המערכת עם האזרחים לא מספיק פורחת. לצערי נתניהו לא אדם קביל בארמון המלך, וחבל שכך".

על הסכם הגרעין אמר שר הביטחון כי "בעניין הזה אין אופוזיציה וקואליציה, יש איחוד. כולנו מאמינים שההסכם כפי שהיה הוא דבר רע, ושאסור לתת לאיראן להגיע ליכולת גרעינית צבאית. אנחנו חייבים לפתח את כל היכולות המודיעיניות, המבצעיות, ההתקפיות וההגנתיות – ולשמר לעצמנו כושר פעולה מול איראן. במקביל לקיים שיח משותף עם שותפנו בארצות הברית ובעולם בכלל, כדי להבטיח שההסכם הרע שהיה לא יחזור".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים