שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ישיבת הממשלה נדחתה; גנץ: "משחק בחיים"
הסגר יוארך?
גנץ: "אני כבר מכיר את נתניהו, ולכן לא הסכמתי שנאריך את הסגר עד יום שני גם שהבטיח שנקיים היום דיון באסטרטגיית היציאה ונקדים את הפתיחה של חלק מהענפים"
תגיות:
ראש הממשלה נתניהו וראש הממשלה החליפי גנץ | צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן

ישיבת הממשלה על אסטרטגיית היציאה שהייתה אמורה להתכנס היום נדחתה למחר ותתקיים בשעה 13:00. יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו ומסר: "נתניהו, אתה משחק בחיי אדם. בלי בושה, בלי חמלה ובלי טיפת התחשבות – נתניהו דחה היום את ישיבת הממשלה שקבענו".

"נמנעו היום החלטות שיכלו להביא לפתיחה אחראית של מערכת החינוך, להגברת קצב החיסונים באוכלוסיות המבוגרות, להתחיל ליישם את התו הירוק ולאפשר אופק לעסקים. אני כבר מכיר את נתניהו, ולכן לא הסכמתי שנאריך את הסגר עד יום שני גם שהבטיח שנקיים היום דיון באסטרטגיית היציאה ונקדים את הפתיחה של חלק מהענפים בהתאם לכך".

"אני לא אוותר לנתניהו, ואני אדאג שתהיה מחר ישיבת ממשלה מסודרת למענכם", הוסיף גנץ, "וחשוב מכך, אמשיך להיאבק בתהנהלות התחמנית הזאת מתוך הממשלה, עד שנקים ממשלה חדשה של אנשים ישרים שתדאג קודם כל לכם. אין לנו ברירה אחרת".

מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "כפי שגנץ יודע, ישיבת הממשלה מתקיימת מחר כפי שתואם בין הלשכות. חבל שהפרסומאים של גנץ לא הודיעו לו על כך. זה לא הזמן לפוליטיקה קטנה אלא לאחדות למען הצלת חייהם ובריאותם של אזרחי ישראל".

מכחול לבן נמסר בתגובה לליכוד: ״בזמן שביבי חוגג בבלפור את איחוד סמוטריץ-בן גביר, עשרות אלפי בעלי עסקים בוכים בבית בניסיון לסגור את החודש. כחול לבן תמשיך להיאבק בתוך הממשלה בשביל מי שנשכחו על ידי נתניהו ואנשיו״.

מכחול לבן נמסר מוקדם יותר כי שר הביטחון בני גנץ מתכוון להציג בישיבת הממשלה תוכנית יציאה מהסגר החל מיום שישי שבבסיסה: פתיחה מיידית של טייק אוואי, שירותים 1:1, צימרים למשפחות גרעיניות, פתיחת שמורות הטבע, ספורט מקצועי ושיקומי וביטול מגבלת המרחק מהבית.

כמו כן, ידרוש גנץ להתחיל בשבוע הבא במתווה חינוך ולפתוח את מקומות העבודה ללא קבלת קהל ואת המסחר בתו סגול מחמיר. הדרישה המרכזית של גנץ בישיבה- פתיחה בתו ירוק של כלל הענפים למחוסנים ומחלימים מיד עם סיום ההיערכות.

עוד בנושא:

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים