שיתוף
תגובות
כלכלה » תיירות » ישראייר הגישה בקשה לטוס לשארם א שייח'
חוזרים לסיני
החברה הגישה בקשה להפעיל שתי טיסות יומיות לשארם א-שייח' • הטיסות יצאו הן מנתב"ג והן משדה התעופה בחיפה • הטיסה אורכת כשעה ו-10 דקות
שארם א שייח' | צילום: Elena Pavlovich, שאטרסטוק

חברת  התעופה הישראלית ישראייר הגישה בשבוע שעבר בקשה להפעיל שתי טיסות יומיות לשארם א שייח׳ שבחצי האי סיני.

כזכור, בשבוע שעבר אישרה הממשלה את הצעת שרת התיירות אורית פרקש הכהן, שבה תגבש הממשלה בתוך שבוע מתווה ליציאת וכניסת ישראלים דרך מעבר טאבה, במתכונת דומה לנתב"ג. זאת בתיאום עם שר הבריאות, הפנים והתחבורה.

מסתמן כי עם קבלת האישורים הנדרשים, ישראייר תפעיל במידי את קו הטיסות הישיר ליעד החדש. באחרונה ביצעה ישראייר מספר טיסות מיוחדות למצרים.

משך הטיסה לשארם א שייח’ כשעה ו-10 דקות. בכוונת ישראייר להפעיל בנוסף לטיסות מנתב”ג, גם טיסות  מנמל התעופה בחיפה.

שארם א שייח’ שופעת גם בבתי מלון מפוארים הפזורים לאורך החוף ובאתרי צלילה מרהיבים במחירים מאוד אטרקטיביים.

גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר אמר: "שארם א-שייח' יכולה להפוך ליעד תיירותי בינלאומי שימשוך אליו את הקהל הישראלי ויתן מענה לחופשה בחו"ל במיוחד בתקופה שבה מפת היעדים הבינלאומיים מצומצמת יותר". לדבריו, בישראייר ממתינים שכל ההסכמים יחתמו להתחלת הטיסות. "ברגע שזה יאושר נתחיל לטוס", הוא אומר. "בדובאי תוך חודש-חודשיים זה קרה, ובמרוקו זה יותר איטי, לכן הגשנו את הבקשות לתדירות של שתי טיסות יומיות, והכוונה היא לפחות פעמיים בשבוע לטוס מחיפה. עדיין לא פתחנו את הטיסות למכירה".

לדבריו של סתיו, מפת היעדים התיירותיים הצטמצמה במהלך השנה, "כי יש יעדים שגם עוד שלושה-ארבעה חודשים לא יהיו פתוחים לתיירות, ושארם נותנת מענה ליעד קרוב, זול, חופים, צלילות", הוא מוסיף. "הכל יהיה כפוף למגבלות התו הירוק ומה שקורה שם מבחינת המגפה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים