שיתוף
תגובות
כלכלה » פיננסים » ישראכרט תאפשר תשלום באמצעות הסמארטפון
בקרוב
חברת האשראי ישראכרט תהיה ככל הנראה הראשונה להכניס את שירותי הארנק הדיגיטלי בישראל • השירות יינתן תחילה ללקוחות מאסטרקארד המשתמשים במכשיר אנדרואיד
ארנק דיגיטלי | צילום: Es sarawuth, שאטרסטוק

חברת ישראכרט היא החלוצה לאשר תשלומים דרך הטלפון החכם, כאשר בשלב הראשון השירות יהיה זמין ללקוחות החברה בעלי מכשיר סלולרי המבוסס על מערכת הפעלה אנדרואיד, המחזיקים בכרטיס מאסטרקארד של ישראכרט, ובהמשך יהפוך זמין לכלל לקוחות החברה.

זוהי הפעם הראשונה בישראל בה מושקת אפשרות לתשלום בטלפון החכם על ידי חברת כרטיסי אשראי. לקוחות ישראכרט לא ידרשו להוריד אפליקציה חדשה נוספת, אלא יוכלו לצרף את כרטיסי ישראכרט שלהם לשירות ANYPAY באפליקציית "ישראכרט".

אחת הסיבות העיקריות לעיכוב עד עתה, הייתה היעדר תקן ה-EMV המגן על עסקאות מסוג זה.

זו גם הסיבה לכך שהתשלום באמצעות השירות החדש יתבצע רק בעסקים שכבר עברו לתשלומים בתקן EMV. בישראל מדובר על כ-15,000 עסקים, בהם הרשתות זארה, דלתא, אופטיקנה ו-H&M. זאת, מאחר והרשתות הגדולות מחויבות לעבור לתשלום באמצעות טכנולוגיית EMV עד חודש נובמבר 2020.

בחו"ל מדובר בפריסה רחבה של בתי עסק ורשתות מסחריות שונות אשר פועלות מזה שנים לפי תקן האבטחה העולמי. לדברי ד"ר רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט, "בימים בהם אזרחי ישראל נדרשים לריחוק חברתי, עולה הצורך בביצוע תשלומים ללא מגע. בשנים האחרונות זה הכיוון אליו צועדת התעשייה כולה, ואני שמח כי ישראכרט כחלק מהגשמת חזונה, תהיה החלוצה של הטכנולוגיה הזאת בישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים