שיתוף
תגובות
כלכלה » נדל"ן » ישראכרט תעבור למתחם העסקים של בני ברק
אשראי למהדרין
חברת כרטיסי האשראי ישראכרט צפויה לעזוב את בית ישראכרט ברחוב המסגר בתל אביב ולהעביר את משרדיה למתחם BBC בבני ברק • החברה תשכור 20 אלף מ"ר בסטודיו טאואר
מגדל העסקים Studio Tower, הדמיה | צילום: 3dvision

20 אלף מטרים רבועים, 40-45 שקל למטר רבוע וחוזה לעשר שנים: חברת כרטיסי האשראי ישראכרט צפויה להעביר בשנת 2021 את פעילותה למגדל העסקים 'סטודיו טאואר' שבמתחם העסקים BBC בבני ברק.

על פי הדיווח ב'כלכליסט', עניין העברת פעילות החברה מבית ישראכרט שברחוב המסגר בתל אביב למתחם העסקים הבני ברק נדונה מזה תקופה בהנהלת החברה, כאשר על השולחן עמדו שתי אופציות: בניין המשרדים המוקם ברחוב מצדה על ידי הפניקס-אקסלנס (המחזיקה ב-7.2% ממניות ישראכרט) ובניין סטודיו טאואר ש-50% ממנו מוחזק על ידי כלל ביטוח (המחזיקה 7.12% ממניות ישראכרט), כאשר לבסוף הוחלט על האפשרות השניה.

בענף הנדל"ן מעריכים כי מדובר בעסקת שכירות של 9.6-10.8 מיליון שקל בשנה, מאחר ומדובר בעסקה לתקופה של עשר שנים שמאחוריה עומד גוף גדול השוכר שטח גדול, מה שצפוי להסתכם בעסקה לפי 40-45 שקל למ"ר. מחירי השכירות במתחם ה-BBC, ללא הנחות הניתנות בהתאם לאיכות השוכר, תקופת השכירות ומצב המשק, עומד כיום על 50 שקל למ"ר.

מתחם העסקים BBC ממוקם בצפון העיר החרדית בני ברק ומשמשת עוגן כלכלי חשוב לעיר הענייה, שהכנסותיה מבוססות בעיקר על הארנונה מעשרות אלפי העסקים הפועלים במגדלי העסקים שבמתחם.

בנוסף למגדלי בסר, קונקרד, וי טאואר והכשרת הישוב שכבר פעילים, נמצאים בשלבי בנייה מתקדמים שורה של מגדלים נוספים במתחם.

כך למשל, לאחר עשורים שעמד שומם, חזר לחיים 'הפיל הלבן' שבצומת בן גוריון-ז'בוטינסקי, שלפני כשנה דיווחנו כאן ב'בחזית' על רכישת 75% ממנו על ידי מחלקת הנדל"ן של חברת הביטוח 'מגדל'. במסגרת עסקת הנדל"ן המניב, רכשה אז 'מגדל' מאנשי העסקים החרדיים שוקי שרון, יהודה עמאר ושותפיהם 75% מהמגדל ב-400 מיליון שקל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים