שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ישראלים נקלעו ברמאללה: "ראינו את המוות"
מקרה בטחוני
אנשי מנגנון הביטחון המסכל של הרשות הפלסטינית חילצו את שני היהודים והם הועברו לאחר זמן קצר לידי צה"ל • דובר חמאס, פוזי ברהום, שיבח את הפלסטינים
תגיות: ,
כוח צה"ל | צילום: דובר צה"ל

מקרה בטחוני חמור: שני ישראלים נכנסו אמש (ה') בטעות עם מכוניתם לרמאללה, והותקפו בידי פלסטינים שהציתו את כלי רכבם, השניים חולצו והועברו לידי צה"ל.

רכבם היה בולט מאחר ומדובר ברכב של חסידות ברסלב שעליו כתובות בזכות רבי נחמן, לאחר התקיפה כאמור, אנשי מנגנון הביטחון המסכל של הרשות הפלסטינית חילצו את שני היהודים והם הועברו לאחר זמן קצר לידי צה"ל. כוחות גדולים של צה"ל הגיעו לכניסה לרמאללה וקיבלו את השניים. הם תוחקרו בניסיון להבין מדוע נכנסו לעיר מלכתחילה.

אסתר שרעבי, אמו של אחד מהצעירים שהותקפו, סיפרה לגלי צה"ל: "הם היו אמורים להגיע לקבר החשמונאים וה-WAZE הטעה אותם. מצבו של מיכאל בסדר גמור, אין ספק שהיה כאן נס חנוכה גדול מאוד. רוצה לומר תודה למשטרה הפלסטינית".

השניים סיפרו בחקירתם: "היינו בתחנת דלק בעלי ואספנו כסף כדי לנסוע לקבר מתתיהו כהן גדול (ליד מודיעין עילית). שאלנו את המוכר איך אנחנו יכולים להגיע, כי אין לנו ווייז. הוא אמר לנו 'כמה קילומטרים אחרי שילה תפנו ימינה, ואז תמשיכו רק ישר'. זה מה שעשינו, באמצע הדרך קלטתי שאנחנו לא בכיוון ואז קרה מה שקרה, בלוקים, אבנים ופצצות".

דובר חמאס, פוזי ברהום, שיבח את הפלסטינים שתקפו את הישראלים, ואמר כי "זוהי פעולה לאומית של גבורה". הוא הוסיף כי "על מנגנוני הביטחון להגן על עמם מפני התקפות של המתנחלים, ולא להחזירם לאויב".

בצה"ל מדגישים כי הכניסה לשטחי A אסורה ומסוכנת לישראלים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים