שיתוף
תגובות
כלכלה » כלכלה בארץ » ישראלי הזמין מצלמות בהיקף של 1.2 מיליון דולר
עסקת ענק
יצרנית המצלמות המיוצבות נקסט ויז'ן מדווחת על עסקת ענק שככל הנראה מעורבת בה אחת מהתעשיות הביטחוניות הגדולות בישראל
רחפן המגני של אלביט מערכות | צילום: אלביט

יצרנית המצלמות המיוצבות נקסט ויז'ן דיווחה לבורסה על עסקת ענק עם לקוח ישראלי, שהזמין מהחברה ציוד צילום בהיקף כולל של 1.2 מיליון דולר אמריקאי לא כולל מע"מ.

בהודעה שהעבירה החברה לבורסה נכתב, כי "החברה מתכבדת להודיע בזאת כי, ביום 3 בנובמבר 2021, קיבלה החברה הזמנה מלקוח ישראלי של החברה לרכישת מצלמות של החברה מדגמים שונים, בהיקף כספי כולל של עד כ-2.1 מיליוני דולר ארה"ב (לא כולל מע"מ)".

עוד נכתב בהודעת החברה, כי "על פי ההזמנה והצעת המחיר שנשלחה ללקוח, המצלמות תסופקנה ללקוח על פני תקופה של עד שנה. התשלום בגין כל אספקה של מצלמות יתבצע לאחר קבלת דרישה מהלקוח לאספקת המצלמות בהתאם לאמור בהזמנה".

בנקסט ויז'ן הוסיפו וציינו, כי התנאים העיקריים אשר חלים על ההזמנה הינם התנאים המקובלים בחברה הכוללים אחריות בת 12 חודשים על המצלמות החל ממועד אספקתן ללקוח.

נקסט ויז'ן, שהוקמה ב–2009, מפתחת מצלמות יום ולילה מיוצבות לכלים קרקעיים ואוויריים, כמו מל"טים ורחפנים, ובין לקוחותיה נמנים אלביט מערכות ויוויז'ן.

בשנת 2020 הכניסה נקסט ויז'ן 1.8 מיליון דולר (22.8% מהמחזור השנתי) במסגרת פרויקט הרחפנים הגדול של אלביט מערכות.

המודל העסקי של נקסט ויז'ן מבוסס על מכירות OEM — כלומר, מכירות ליצרני מערכות ולא לצרכן הסופי, שמאפס את הוצאות השיווק והמכירה של החברה, אבל מייצר תלות באיכות המוצר הכולל של יצרן המערכות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים