שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » "ישראל היא בסיס טרור – המשיכו להילחם"
חמינאי תוקף
המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי: "על כל האומות המוסלמיות להמשיך להילחם בישראל. ישראל היא לא מדינה, אלא מוצב טרור נגד הפלסטינים"
המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי | צילום: ויקיפדיה

המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, קרא היום (שישי) למדינות המוסלמיות להמשיך להילחם בישראל, בנאום שנשא לרגל "יום אל-קודס" השנתי. הוא אמר כי ישראל היא לא מדינה, אלא "בסיס טרור" נגד הפלסטינים.

הטרוריסט הבכיר אמר כי "המאבק בשלטון השפל הוא מאבק בדיכוי ובטרור" וכי זו "חובה ציבורית להילחם במשטר הזה". עוד הוסיף כי "שיתוף פעולה בין מדינות מוסלמיות בירושלים הוא סיוט עבור הציונים".

"ההתנגדות לישראל מהווה אבן בוחן לאמונה של איראן בהנהגת השיעים. אנו מגבים קבוצות מיליטנטיות אסלאמיות, פלסטיניות ולבנוניות המתנגדות לשלום עם המדינה היהודית. שיתוף הפעולה של מדינות מוסלמיות הוא סיוט לציונים", אמר חמינאי.

בתוך כך, בסרטון שרץ ברשתות החברתיות על ידי גורמים המזוהים עם משטר האייתוללות, טהרן מאיימת בתקיפת המתקן בדימונה. בסרטון מתבצע שימוש בטילים. בה בעת, במסגרת מערך ההסתה הרחב של האיראנים, המיליציות השיעיות בעיראק דאגו לפרוס דגלי ישראל וארה"ב על כביש בכירכוכ – במטרה שהרכבים "ידרסו" אותם.

יום אל-קודס מצוין על ידי איראן ביום שישי האחרון של חודש הרמדאן, והשנה הוא התקיים על רקע המתיחות בירושלים. בדרך כלל, נערכות צעדות גדולות בטהראן ובערים אחרות באיראן, אך השנה הן בוטלו בשל מגיפת הקורונה, בדומה לשנה שעברה.

בעיראק התקיימו כמה אירועים במקביל, כשהכותרת שם היא ההתנגדות לנורמליזציה עם ישראל והזדהות עם העם הפלסטיני. בעיר בצרה שבדרום המדינה שרפו המשתתפים דגלי ישראל וארצות הברית, אחרי שאלה הונחו על הקרקע וההמון דרך עליהם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים