שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » ישראל וצ'ילה יחתרו לחיזוק שיתוף הפעולה
בתחומי החדשנות
הסוכנות מפעילה עשרות תכניות התומכות ביזמים ובחברות צ'ילאניות, במטרה להפוך את צ'ילה למדינה חדשנית ומפותחת יותר
אוהד כהן ופַּבְּלוֹ טֵרָסָה | צילום: דוברות משרד הכלכלה והתעשייה

מנהל מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה, אוהד כהן, נפגש אמש עם ראש CORFO – רשות החדשנות של צ'ילה, פַּבְּלוֹ טֵרָסָה (Pablo Terrazas).טרסה, עומד בראש הסוכנות הממשלתית הצ'ילנית האמונה על קידום הפיתוח הכלכלי בצ'ילה, בתוך כך פועלת לשיפור התחרותיות, הייצור והחדשנות במדינה.

הסוכנות מפעילה עשרות תכניות התומכות ביזמים ובחברות צ'ילאניות, במטרה להפוך את צ'ילה למדינה חדשנית ומפותחת יותר. טרסה, הכפוף ישירות לשר הכלכלה הצ'יליאני, קיים במהלך הביקור בישראל פגישות נוספות עם גורמים שונים, לרבות עם נציגי רשות החדשנות, רשות המים, ארגון SNC, מרכז פרס לחדשנות, משרד החוץ, מכון וולקני, המרכז לכלכלה מעגלית וכן קרנות השקעה וחברות חדשניות מובילות בשוק הישראלי.

במינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה מציינים כי רשות החדשנות הישראלית ו CORFO חתמו על הסכם שת"פ בנובמבר 2016. הנספחות הכלכלית של מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה בצ'ילה מנהלת קשר רציף עם CORFO  ומייצגת את האינטרסים של התעשייה והסקטור העסקי הישראלי בפני השותפים המקומיים בשוק היעד.

מנהל מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה, אוהד כהן: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה המתהדק בין הנספחות הכלכלית שלנו בצ'ילה וארגון CORFO, שהולך ומתחזק בשנים האחרונות והוביל ליזום והוצאה לפועל של פרויקטים משותפים ופעילויות שחשפו את החדשנות הישראלית בפני חברות מצ'ילה".

"הCORFO הוא שחקן משמעותי בעידוד חדשנות ויזמות בתעשייה המקומית ועל כן אנו מעוניינים בהמשך חיזוק הקשר עם הארגון עצמו ועם הגורמים הרלוונטיים למסחר וכלכלה בממשל בצ'ילה ככלל. בשיחתנו, סיכמנו על ייזום פעילות משותפות נוספות במסגרת השת"פ עם CORFO, לרבות פתיחת קולות קוראים לפיילוטים עבור חברות ישראליות המעוניינות לפרוץ דרך לפעילות עסקית בשוק זה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים