שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ישראל לא תקדם את הבנייה בעטרות
הקפאה בשטח
לפי גורמים בכירים, הממשלה העבירה מסרים לממשל לפיהם לא תקדם את בניית השכונה החדשה בעטרות, שאושרה בוועדה המקומית של עיריית ירושלים
ראש הממשלה, נפתלי בנט, ונשיא ארצות הברית, ג׳ו ביידן, בפגישה בארבע עיניים בחדר הסגלגל | צילום: אבי אוחיון / לע"מ

ישראל העבירה מסרים לממשל האמריקני בארצות הברית, לפיהם הממשלה לא תקדם את בניית השכונה החדשה בעטרות, שאושרה בוועדה המקומית של עיריית ירושלים לפני כמה ימים – כך אמר הערב (חמישי) בכיר ישראלי.

לדבריו, ישראל הבהירה לארצות הברית לפני כמה ימים שלממשלה אין שליטה על הוועדה המקומית בעיריית ירושלים וכי התכנית לא תקודם ע"י הוועדה המחוזית שנמצאת בשליטת הממשלה. כך פרסם הערב העיתונאי ברק רביד בוואלה.

אמש, עיריית ירושלים אישרה את הקמתה של שכונה חדשה בירושלים – מעבר לקו הירוק. לפי התכנית שאושרה, השכונה צפויה לכלול אלפי יחידות דיור, כמו גם שטח למלונאות, לתעסוקה ולמסחר, מבני ציבור, וכן שטחים פתוחים. אתר שדה התעופה הישן אמור לעבור שימור. הוועדה המקומית המליצה לוועדה המחוזית לאשר את התכנית, שיזם משרד הבינוי והשיכון והכין האדריכל יובל קדמון.

בעקבות הדברים אומרים בשלום עכשיו כי "אלו בשורות טובות לישראל. הממשלה הוקמה על בסיס הסכמות לסטטוס קוו מדיני – בניית אלפי יח״ד בפאתי רמאללה זו שבירה בוטה שלו. ועכשיו לעצור את ההתנחלויות החדשות במזרח לאריאל, ב- E1 ובגבעת המטוס!"

מאידך, מתן פלג, יו"ר תנועת אם תרצו, אמר בתגובה לפרסום על עצירת קידום השכונה בעטרות: "מתביישים שמי שעשה את הונו הפוליטי על ביקורת מימין, מתקפל כל כך במהירות מול הלחץ האמריקאי והאירופאי. את ירושלים צריך לחזק ולבצר, כל מסר של חולשה מתורגם לחלוקת העיר בפועל ולהעמקת המעורבות הזרה. כנראה שאין שום ימין בממשלה הזו. נפתלי בנט, רפיסות מדינית איננה אידאולוגיה. מי שהצביע לך מתבייש בך היום".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים