שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » ישראל עומדת מאחורי חיסול הבכיר באיראן
דיווח בארה"ב
הישראלים אמרו לאמריקאים שהחיסול נועד כאזהרה לאיראן להפסיק את פעולותיה של קבוצה סמויה בכוח קודס המכונה 'יחידה 840', כך לפי בכיר במודיעין הישראלי שצוטט
חסן סיאד ח'ודאיארי | צילום: תקשורת רשמית - איראן

מספר ימים לאחר חיסול בכיר בארגון טרור באיראן, אמש דווח ב'ניו יורק טיימס', כי ישראל הודיע לארצות הברית כי היא עומדת מאחורי חיסול הבכיר בטהרן השבוע. בישראל לא אישרו את הידיעה.

הישראלים אמרו לאמריקאים שהחיסול של חסן סיאד ח'ודאיארי, נועד כאזהרה לאיראן להפסיק את פעולותיה של קבוצה סמויה בכוח קודס המכונה 'יחידה 840', כך לפי בכיר במודיעין הישראלי שצוטט. עוד דווח כי על יחידה 840 מוטלת החטיפות וההתנקשויות של זרים ברחבי העולם, כולל אזרחים ובכירים ישראלים, גורמי ממשל, צבא ומודיעין ישראלים.

הבכיר הישראלי צוטט טוען כי המחוסל היה אחראי על פעולות היחידה במזרח התיכון ובמדינות השכנות לאיראן והיה מעורב במהלך השנתיים האחרונות בניסיונות פיגועים נגד ישראלים, אירופאים ואמריקאים ונגד אזרחים ופקידי ממשל בקולומביה, קניה, אתיופיה, איחוד האמירויות הערביות וקפריסין.

בתוך כך, הלילה דווח על פיצוץ מסתורי שאירע במתקן צבאי, שנחשד בשנים האחרונות כמעבדה מיוחדת העוסקת בתוכנית הגרעין. הפיצוץ התרחש באזור פרצ'ין באיראן. לא ידוע המקור לפיצוץ

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים