שיתוף
תגובות
כלכלה » תיירות » ישראל קנדה מתרחבת ל-1,330 חדרי מלון בישראל
החברה רכשה את מלון דניאל ים המלח וזכויות הניהול של מלונות ווסט בת"א ואשדוד ב-155 מיליון שקל. השקיעה 35 מיליון שקל בהון עצמי ו-120 מיליון שקל בנטילת הלוואות
תגיות:
מלון דניאל ים המלח | צילום: יח"צ

ישראל קנדה, בשליטת ברק רוזן ואסף טוכמאייר, השלימה אתמול את העסקה לרכישת מלון דניאל ים המלח וזכויות הניהול של מלונות ווסט בת"א ואשדוד. המוכרת היא חברת טמרס מלונות, מפעילת מלון דניאל בהרצליה פיתוח.

המלונות נשוא העסקה, כוללים כ-480 חדרים ותמורת העסקה נקבעה ל-155 מיליון שקל. נודע, כי ההון העצמי שהושקע בעסקה מסתכם ב-35 מיליון שקל, מהם כ-30 מיליון שקל ששולמו במועד ההשלמה.

בנוסף, ביצעה ישראל קנדה מימון מחדש למלון בים המלח בסך 108 מיליון שקל (חליף הלוואה קיימת), בתוספת 12 מיליון שקל עודפי מימון, כך שסך ההלוואה מסתכם ב-120 מיליון שקל.

עוד נודע, כי בנוסף לתמורה ששולמה, התחייבה ישראל קנדה לשלם למוכרת סכומים עתידיים הנגזרים מביצועי מלון ווסט ת"א ומלון ווסט אשדוד. עם השלמת העסקה, סך חדרי המלון שבבעלות ובניהול ישראל קנדה עומד על כ-1,330 חדרים.

גיא קנדה, סמנכ"ל הכספים בקנדה ישראל, אישר את פרטי הדיווח. יצוין בזרוע המלונאות בבעלות ישראל קנדה (75%), מחזיקים בנוסף ראובן אלקס ועופר פלדמן, בשיעור של 20% ו-5%.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים