שיתוף
תגובות
חדשות » ישראל תקים בית חולים שדה באוקראינה
נחלצת לסייע
שר הבריאות, ניצן הורוביץ: "אנחנו מבצעים את החובה המוסרית שלנו, מגבירים את הסיוע ההומניטירי ומושיטים עזרה לעם האוקראיני"
| צילום: דוברות המרכז הרפואי שיבא

במאמץ לחזק את הסיוע ההומניטרי לעם האוקראיני, ישלחו בשבוע הבא משרדי החוץ והבריאות משלחת רפואית ישראלית לאוקראינה, שתקים שם בית חולים שדה.

בית החולים שדה יופעל באמצעות המרכז הרפואי שיבא, שירותי בריאות כללית וצוותים רפואיים של בתי חולים נוספים.

בית החולים השדה של מדינת ישראל יפעיל באוקראינה מחלקות אשפוז לילדים ומבוגרים, מיון, חדר לידה ומרפאה לרפואה ראשונית. בית החולים שדה יעשה שימוש גם בטכנולוגיות מתקדמות של רפואה מרחוק.

שר הבריאות, ניצן הורוביץ: "אנחנו מבצעים את החובה המוסרית שלנו, מגבירים את הסיוע ההומניטירי ומושיטים עזרה לעם האוקראיני. משרד הבריאות שלח מטוסים עם ציוד רפואי ותרופות, וכעת נקים גם בית חולים שדה לסיוע לפליטים בשטח. משרד הבריאות ומדינת ישראל מתייצבת בצורה ברורה לצד העם האוקראיני. נמשיך לסייע ככל שידרש להצלת חיים של אזרחים שעולמם חרב עליהם ברגע אחד. תודה למרכז הרפואי שיבא, לקופת חולים כללית ולכל הצוותים הרפואיים מכל קצוות הארץ שמוכיחים שוב אומץ ומסירות מלאה להצלת חיי אדם בכל מקום בעולם. תוך שעות ספורות התייצבתם למשימה הלאומית באופן מעורר השראה והוכחתם שוב כי יש למדינת ישראל על מי לסמוך ובמה להתגאות".

מנהל המרכז הרפואי שיבא, פרופ' יצחק קרייס: "זוהי חובתנו האישית, המקצועית והלאומית כלפי כל אדם באשר הוא אדם. יש לנו האמצעים והיכולת ואל לנו לעמוד מנגד".

רות רלב"ג, מנכלית כללית שירותי בריאות: "במסגרת המשלחת המתגבשת שתצא לטיפול בפליטים באוקראינה, הכללית לקחה על עצמה את הטיפול בילדים על ידי הצוותים המצוינים של  בית החולים שניידר. כללית תשתלב בסיוע נוסף עם כלל בתי החולים שלנו אשר נרתמו באופן מיידי ואל המשלחת יצטרפו צוותים רפואיים נוספים  על פי הצרכים בשטח".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים