שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » ישראל תקפה משלוח שמיועד למיליציות איראניות
דיווח בסוריה
לפי מרכז המעקב הסורי לזכויות האדם, ארגון אופוזיציוני היושב בבריטניה, דיווח כי יעד התקיפה הוא משלוח נשק שהיה מיועד למיליציות הפרו איראניות
תגיות: ,
תקיפה בסוריה | צילום: התקשורת בסוריה

סוכנות הידיעות הסורית דיווחה לפנות בוקר (ג') על קולות נפץ שנשמעו בעיר הנמל לטקיה, אותן ייחסה לתקיפה אווירית של ישראל. "חמישה פיצוצים גדולים זעזעו את אזור לטקיה. התוקפנות התבצעה לעבר אתר תחנת המכולות", דיווח כתב הטלוויזיה הסורית.

לפי מרכז המעקב הסורי לזכויות האדם, ארגון אופוזיציוני היושב בבריטניה, דיווח כי יעד התקיפה הוא משלוח נשק שהיה מיועד למיליציות הפרו איראניות.

עוד דווח כי מערכות ההגנה האוויריות הסוריות הופעלו בשל התקיפה. מקור בצבא סוריה מסר כי התקיפה התבצעה באמצעות טילים שנורו מכיוון הים לעבר רחבת המכולות בנמל לטקיה. המקור מסר שאין נפגעים בתקיפה. המכולות בערו כשעה לאחר התקיפה, עד שהצליחו צוותי הכיבוי להשתלט על האש.

התקיפה האחרונה בסוריה שיוחסה לישראל אירעה בליל ה-24 בנובמבר, אז דווח שחיל האוויר הישראלי תקף במרכז המדינה. על פי הדיווחים, בתקיפה שבוצעה באזור חומס נהרגו שני אזרחים. לפי הדיווחים, מערכות הנ"מ הסוריות יירטו כמה "יעדים עוינים". צבא סוריה מסר כי ארבעה חיילים סורים נפצעו וכי נגרם נזק במקום.

ראש אמ"ן היוצא, האלוף תמיר הימן, אמר השבוע כי ישראל הצליחה "למנוע את ניסיון האיראנים להכות שורשים בסוריה".

בריאיון לכתב העת לענייני מודיעין וביטחון במרכז למורשת המודיעין, הרחיב הימן: "ביצענו הרבה מאוד סיכולים ושיבושים של צירי העברת כסף ואמצעי לחימה. גולת הכותרת של המאמצים האלה היא מניעת הניסיון של האיראנים להכות שורשים בסוריה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים