שיתוף
תגובות
חדשות » ישראל תקפה על יד דמשק, 3 חיילים נהרגו
תקיפה שניה
בסוכנות הידיעות הסורית סאנ"א דווח הלילה כי "הצבא הסורי הדף תקיפה ישראלית באזור דמשק והפיל את רוב טילי האויב". על פי הדיווחים מהמדינה 3 חיילים נהרגו בתקיפות
תקיפה בעזה | צילום: לפי סעיף 27א'

תקיפה שנייה תוך יממה שסוריה מייחסת לישראל: על פי דיווחים שהגיעו הלילה, מערכות ההגנה האוויריות הופעלו הלילה (חמישי) בעקבות תקיפה ישראלית בדמשק ובסביבתה, שלושה חיילים סורים נהרגו – כך דווח בטלוויזיה הרשמית בסוריה. פיצוצים עזים נשמעו באזור. לפי גורם צבאי סורי, התקיפה אירעה ב-01:10 בלילה מאזור צפון הכנרת, וכוונה לכמה נקודות בסביבת העיר דמשק. הגורם ציין כי בנוסף להרוגים, נגרם נזק חומרי.

התקיפה המיוחסת הקודמת אירעה אתמול בלילה, באזור קוניטרה שבדרום-מערב המדינה. גורם צבאי סורי אמר לכלי תקשורת מקומיים כי בעקבות התקיפה נגרם "נזק מהותי חומרי". לדבריו, התקיפה הישראלית כללה שיגור טילי קרקע-קרקע לעבר מטרות בקוניטרה, סמוך לגבול של סוריה וישראל.

גורם צבאי סורי אמר כי שלושה חיילים בצבא אסד נהרגו בתקיפה הישראלית, וכי נגרם נזק רב לרכוש. לדבריו התקיפה בוצעה במטח טילים שנורו מאזור הכינרת לעבר כמה מטרות בסביבות הבירה. הוא טען כי מערכות ההגנה האווירית שהופעלו יירטו את רוב הטילים.

יצויין כי זוהי הפעם השנייה תוך יממה שסוריה מייחסת לישראל תקיפה בשטחה והחמישית תוך פחות מחודש. רק אתמול (שלישי בלילה) בלילה דיווחה סוכנות הידיעות הממלכתית הסורית "סאנא" דיווחה כי ישראל תקפה באמצעות מספר טילי קרקע-קרקע בסביבת מחוז קוניטרה, הסמוך לרמת הגולן.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים