שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » ישראל תשלח משלחת רפואית שתסייע לצ'כיה
המאבק בקורונה
משרד הבריאות ישלח משלחת סיוע לעיר ברנו הצ'כית בכדי לסייע לה להתמודד עם נתוני התחלואה הגבוהים • המשלחת יוצאת נוכח בקשת ממשלת צ'כיה לסיוע מארגוני בריאות בעולם
הקורונה ברחובות צ'כיה | צילום: kasakphoto, שאטרסטוק

במשרד הבריאות החליטו להוציא משלחת סיוע מטעם משרד הבריאות לצ'כיה, כדי לסייע בהתמודדות של העיר ברנו עם מגפת הקורונה. זאת, נוכח פניה מצד צ'כיה וארגון הבריאות העולמי, ולאחר התייעצות עם מנכ"ל משרדו פרופ' חזי לוי.

בראש המשלחת, שתמנה שמונה אנשים, יעמוד אל"מ (מיל') ד"ר רם שגיא, מנהל אגף בחטיבת בתי החולים במשרד הבריאות, ובעבר שימש כסגן קצין רפואה ראשי. אל ד"ר שגיא  יצטרפו רופאים מבתי החולים שיבא, הדסה, שערי צדק ובני ציון, וכן פראמדיקים ממד"א.

המשלחת תצא לצ'כיה ביום חמישי הקרוב ותשהה שם שבוע. עם חזרתם, חברי המשלחת ייכנסו לבידוד בן עשרה ימים, בהתאם לנוהל של עובדי מערכת בריאות נחוצים.

השר אדלשטיין אמר כי "למדינת ישראל יש הרבה מה לתרום למדינות העולם בנושא הקורונה והחירום ונעשה זאת גם בצ'כיה וגם במקומות אחרים, ככל שיידרש. הדבר מתאפשר נוכח הירידה במספר המאושפזים לאחר הסגר. הרבה מדינות נוספות באירופה נכנסות בימים אלו לסגר שני ואני מבקש להפיק את הלקחים על עצמנו כדי שאנחנו נצא בצורה בטוחה מהסגר ולא נחזור לסגר שלישי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים