שיתוף
תגובות
לאישה » יש דרך טובה יותר לחזור לשגרה – פשוט צריך לרצות
רגע לנפש
אם אתן מאלו שפוחדות מחזרה לשגרה – יש לי משהו לומר לכן • והכי חשוב: הכל מניסיון אישי
תגיות:
מוח | צילום: Yurchanka Siarhei, שאטרסטוק

אם אתן נשים שאוהבות לחזור לשגרה, כנראה שהטור שלי אינו מכוון אליכן הפעם. עמכן הסליחה. אני תוהה מי הן הנשים שאוהבות לחזור לשגרה ושיהיה ברור, אני שואלת מתוך קנאה. כן, אני מודה. על עצמי אני יכולה להעיד שאני אוהבת שגרה – אם כי שונאת לחזור אליה. יותר נכון שנאתי, בעבר. כיום תודה לה' אני במקום אחר.

אפשר להבין את אלו שאינן אוהבות לחזור לשגרה. הרי עברנו חג שהוא שבוע שלם. היה לנו כל מה שצריך כדי שנרצה להישאר בחופש. אווירת חג, ימי חופשה שמוקדשים לביקורים משפחתיים, טיולים, ארוחות מושקעות. שבוע אינטנסיבי מלא חירות ופתאום ביום אחד צריכים לחזור לשגרת עבודה, עיסוקים, סידורים, כל מה שדחינו לאחרי פסח. מי רוצה את זה?

במשך שנים הצהרתי כמה אני מתעבת את החזרה לשגרה, כמה היא קשה לי, כמה הדכדוך משתלט. תיארתי בצורה מפורטת ובלתי מתפשרת, עד כמה אני לא אוהבת לחזור לשגרה ואכן, היא תמיד היתה קשה.

כיום, כשאני במודעות גבוהה יותר וגם למדתי באופן מסוים איך המוח האנושי עובד, אני מבינה מדוע היה לי קשה לחזור לשגרה. כי במוח האנושי, מה שנכנס – זה מה שיוצא. אם אני מסתובבת ומסבירה כל הזמן שאין לי כח, שאני עייפה, שאני לא מצליחה, שאני לא מסתדרת, שאני לא יפה וטובה, שאני לא… שאני לא… זה מה שנכנס למוח וזה גם מה שיוצא. אם אין לי כח – למה אני מצפה שיהיה לי? אם אני אומרת למוח שלי שאני לא מצליחה – מדוע אני מצפה להצליח? וכן על זו הדרך…

אז מדוע לא להזין אותו במילים חיוביות? עכשיו תהיה מי שתענה לי: כי אני לא מרגישה חיובית. ואני אענה לה: אבל יש לך דרך לשנות את זה. אני משתמשת בשיטת ה"לך לך", הרי המוח חכם וחריף, אם עד היום הייתי מדוכאת, את לא יכולה לעבוד עליו שאת לא מדוכאת. את כן יכולה להסביר לו שאת הולכת לצאת מהדיכאון.

הרעיון הוא להזין את המוח בחיוביות, כי זוכרות? מה שנכנס – זה מה שיוצא.

אשתף אתכן כי באופן אישי, בדרך הזו עשיתי שינויים מרחיקי לכת בחיים. כולל לרדת במשקל אחרי שנים של חוסר הצלחה, כולל ליהנות מחזרה לשגרה וכולל עוד הרבה מאוד דברים שלמדתי להיות בהם בחיוביות. זה מדהים. 

ואשתף אתכן בדוגמאות למשפטים שיקלו עליכן בנושא השגרה עליו אני כותבת: אני הולכת לחזור לשגרה בשמחה. או: אני הולכת לחזור לשגרה בקלות ובתחושה טובה. גם אם בהתחלה אומרים מן השפה ולחוץ, בסוף מוח שליט על לב. עם המעשים נמשכים הלבבות. ככל שנשנן דברים יותר חיוביים, לא נתבייש לדבר עם עצמנו, נחדיר עוד ועוד מסרים, כך המוח יבוא לטובתנו ויעזור לנו, מבלי שאפילו נבחין.

מאחלת לנו חזרה נעימה לשגרה, הרבה הצלחה וקיץ בריא.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים