שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "יש זליגה רצינית מש"ס לליכוד"
דרעי ב'גוועלד'
גפני: "יש אווירה לא להצביע לנו. עשינו פעולות בשקט, בהוראת הרבנים, כדי שלא יסגרו את עולם הישיבות. איך חרדי יכול להצביע למפלגה, שיש נציגה שתומכת בגיוס בנות"
אריה דרעי | צילום: ש"ס

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי אומר בראיון לועידת 'קול חי' כי "יש סכנה נוראה אם לפיד, ליברמן ושות' יביאו 61. מי ששמע את הבכי של חכם שלום כהן שהתבטא: 'מה השאננות הזו', לא מסוגל להישאר בבית".

"מבין את הטענות על הנציגים. אבל עברנו תקופה קשה מאוד על המגזר החרדי. אבל מכאן ועד לא להצביע? דאגנו שיום אחד לא ייפסק הלימוד בישיבות, שלא ייפסקי הקפסולות. לא מאמין שהיה עוד מישהו במפלגה כל שהיא שעשה מנ שעשו נציגי ש"ס".

"הזמנו סקר עומק ממוקד. גילינו שיש זליגה רצינית מש"ס לליכוד. חייבים לעצור את הסחף. אני רץ להעביר מסר אחד, שהדבר הבטוח ביותר הוא ש"ס. אסור להצביע מחל, כי בש"ס לא יהיו עריקים, בליכוד יהיו".

"קיימתי היום ישיבות בריכוזים החרדים, התרגשתי לראות את עולם התורה שלנו איך הוא מתפתח, באיזה גאווה ספרדית חרדית אנחנו נמצאים. יש מהפכה אדירה אצל האברכים שלנו, הקמנו איגוד אברכים וקבוצות של אלפי אברכים. המזרח של עולם התורה הספרדי נמצא בפריחה אדירה״.

"כל אברך שעזב את הישיבה, גם אם הוא בכולל אשכנזי הוא יודע בסוף שהבית שלו זה ש"ס שתילחם עבורו להכניס את הילדים לחיידר, על הקצאות ומגרשים. האחריות שלנו היא כלפי כל הספרדים בישראל! יש לי המון הכרת הטוב לאשכנזים גם אני גדלתי שם. אבל אני בא לאשכנזים ואומר להם תצביעו לי כי עזרתי לכם?".

משה גפני | צילום: David Cohen 156, שאטרסטוק

יו"ר וועדת הכספים משה גפני אמר בפורום קול חי כי "המצב יותר קשה לציבור החרדי, יותר מכל פעם. יש החלטות של בג"ץ, שפוגעות בנו. אנחנו צריכים להעביר את חוק הגיור ואת חוק הגיוס. יש פגיעה בעולם התורה וביהדות. יש פגיעה במערכת החינוך. אחרי לפיד, ראיתי מה רצו לעשות לנו, לחסל אותנו".

"הייתי מטעם יהדות התורה בוועדת הכספים. מנעתי את סגירת 'רשף הטכנולוגיה', אין לנו שם מצביעים, ובכל זאת פעלתי. הבעיה שלנו זה ההסברה. יש קבוצה שדואגת להשחיר אותנו. הרי הציבור המסורתי תומך בנו. עם הקורונה היה קל להשחיר אותנו".

"יש מן אווירה, שלא להצביע לנו. עשינו פעולות בשקט, בהוראת הרבנים, כדי שלא יסגרו את עולם הישיבות. דרשתי בתקשורת שיבקשו סליחה מהרב קניבסקי. איך חרדי יכול להצביע למפלגה, שיש נציגה שאומרת שצריך לגייס בנות".

ח"כ יעקב אשר אמר בפורום כי "אנחנו אחרי ארבע מערכות בחירות, ויש לנו חובות, ולכן אין כל כך פעילות. בנוסף, בפעילות קמפיין צריך לפלח מצביעים, ואת זה כבר יש לנו מהקמפיין הקודם. צריך רק לשכנע עכשיו".

"בדיעבד קל לתת ביקרות על הקמפיין, אבל אנחנו הח"כים לא מעורבים בזה. ולמה אנחנו צריכים לשכנע אנשים להצביע, אחרי מה שקרה בקורונה. תראו את ההסתה נגדנו. מכים אותנו. והבחירות גורליות, כי כבר שנתיים לא חוקקנו. חובה לחוקק את חוק הגיוס והגיור", דברי אשר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים