שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "יסוד סביר להניח שהכנסת לא תתפזר השבוע"
השר דרעי
שר הפנים אריה דרעי התייחס בשעה האחרונה בירושלים והתייחס למשבר הפוליטי, תוך שהוא מצית תקווה בפני מי שאינו מעוניין בבחירות: "אסור ללכת לבחירות"
שר הפנים אריה דרעי מתחסן מפני נגיף הקורונה | צילום: יעקב כהן

חוזר לתפקיד המבוגר האחראי: שר הפנים אריה דרעי הגיע בשעה האחרונה לקופת החולים בשכונת הטורים בירושלים, על מנת להתחסן מפני נגיף הקורונה, ונשא דברים במקום – תוך שהוא רומז על מהלך פוליטי שנרקם מאחורי הקלעים.

"אני מאוד מקוה שהכנסת השבוע לא תתפזר", אמר השר דרעי. יש לי יסוד סביר להניח שהכנסת לא תתפזר השבוע אבל עדיין ה-23 למארס הוא תאריך הבחירות שעומד על הפרק. אסור ללכת לבחירות. זה מיותר. העם לא רוצה את זה ואני מקוה שראש הממשלה ושר הביטחון יגיעו להבנות", הזהיר.

בכך למעשה, חזר דרעי להשתמש בכובעו כמגשר על הפערים בין המפלגות, בדומה למערכת הבחירות האחרונה, עד שהוקמה ממשלת האחדות שממאנת להתאחד.

על החיסונים אמר השר דרעי, כי "בכל העולם וגם בארץ, כל גדולי הרפואה תומכים נלהבים לחיסון. זה בכלל נס שבתקופה כל כך קצרה, דבר שלוקח שנים ובתקופה יחסית קצרה יש כבר כמה חיסונים". לדבריו, "לא לחינם גדולי ישראל מעודדים את כולם להתחסן, וזה בגלל התמיכה הרחבה שיש לחיסון מגדולי הרופאים בארץ ובעולם".

שר הפנים אריה דרעי אחרי שהתחסן מפני נגיף הקורונה | צילום: יעקב כהן
שר הפנים אריה דרעי מתחסן מפני נגיף הקורונה | צילום: יעקב כהן
שר הפנים אריה דרעי מתחסן מפני נגיף הקורונה | צילום: יעקב כהן
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים