שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "יש לי רצון ויצר והרבה מה לענות לליברמן"
צפו בדרעי
יו"ר ש"ס: "לפיד החרים בזמנו את החרדים והקים ממשלה בתנאי שהחרדים לא ייכנסו ועשה כל מה שאפשר כדי לבטל את הקיום של החרדים בארץ ישראל"
תגיות:
אריה דרעי | צילום: יעקב כהן

יו"ר ש"ס ושר הפנים ח"כ אריה דרעי התייחס הערב (ראשון) בכנס 'בשבע' לסערה סביב דבריו של ח"כ ליברמן על החרדים: "אין ספק שהכאב והצער שלי גדול מאוד. לדבר ככה על למעלה ממיליון איש בצורה כזו. יש לי רצון ויצר והרבה מה לענות אבל החלטתי בקמפיינים האחרונים שהתשובה שלנו לשנאה היא אהבה. אנחנו שולחים מסרים של מסורת שמאחדת את כל עם ישראל ועזרה לחלשים ללא הבדל בין המגזרים. השליחות שלנו בעולם היא להפיץ את ערכי התורה והמצוות".

דרעי הודה: "הטעות הגדולה ביותר שעשיתי בחיים שלי זה החברות והשותפות עם ליברמן. איך יכול להיות שעשרות שנים לא ידעתי עם מי אני נמצא. אין בינינו ערוץ פתוח היום".

השר דרעי אמר לקראת הבחירות בשבוע הבא: "מתברר שבעשרות רשויות מקומיות בינוניות וגדולות שהימין מקבל שם רוב, יש אחוז ההצבעה נמוך יחסית לממוצע הארצי בהפרשים גדולים. המשמעות של זה היא שיש מאגר של מאות אלפים שנוטים לימין ולא באים להצביע ולכן המשימה היא להתארגן נכון. הבעיה היא שאנשי הימין לא מסתדרים בינם לבין עצמם".

ביחס למשבר הקורונה אמר: "זו שנה קשה ומאתגרת לעם ישראל. החרדים הם חלק מעם ישראל. לא היו לנו כממשלה כלי הכנה למשימה של השנה האחרונה. לציבור הדתי והחרדי עוד יותר קשה כי החיים שלנו הם חיים קהילתיים והחרדים חיים בצפיפות ובקהילות קטנות. חומר הדליקה של הקורונה היא החיים הקהילתיים ולכן היה קשה מאוד להתמודד".

"מהיום הראשון שזה קרה כשהבנתי מה צריך לעשות עשיתי סבב אצל הרבנים שיצאו בהוראה חד משמעית לא לזוז בלי מסיכות לסגור את בתי הכנסת להתפלל במרפסות לסגור בתי כנסת עד יעבור זעם. לא הייתה ברירה אחרת הם הבינו שזה פיקוח נפש".

על ניהול המשבר וחוק הקנסות אמר השר דרעי: "המאבק של הממשלה בקורונה מתחלק לשני חלקים. בחלק הראשון, בזמן ממשלת המעבר אני חושב שהתפקוד היה יוצא מן הכלל. עבדנו בצורה חזקה. בחלק השני של הקורונה, כשהיינו ממשלה פריטטית הכל הפך לפוליטי. הנושא של הקנסות, שמראש היה מיועד לחתונות גדולות במגזר הערבי הפך למאבק פוליטי נגד החרדים כדי להביך את החרדים ולסכסך בינם לבין ראש הממשלה".

ביחס למועמדות של נפתלי בנט לראשות הממשלה אמר: "התברר לי בימים האחרונים שנפתלי בנט רוצה להיות ראש ממשלה. כשיש לך 30 מנדטים זה לגיטימי עם עשרה מנדטים זה פחות לגיטימי. צריך לראות מה רוב הציבור רוצה וזה את נתניהו כראש ממשלה".

ביחס ללפיד אמר: "לפיד החרים בזמנו את החרדים והקים ממשלה בתנאי שהחרדים לא ייכנסו ועשה כל מה שאפשר כדי לבטל את הקיום של החרדים בארץ ישראל. מערכת הבחירות הזאת היא רק נתניהו, לפיד, ואחרים שרוצים להיות ראשי ממשלה. כנראה שלפיד הבין שבלי החרדים הוא לא יכול להיות ראש ממשלה ולכן היחס הזה".

"התוצאות של הבחירות יהיו יותר ממה שרואים בסקרים. אני מאמין שנסיים עם יותר. מאמין שש"ס תביא לא פחות מבנט וסער"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים