שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "יש לנו את היכולת להביאה לטיפול בישראל"
פרשת אלטע פיקסלר
פרשת הילדה החרדית מאנגליה – רשת 'עדי' בפנייה ליועמ"ש: יש לנו את היכולת לטפל בילדה ולהביאה לטיפול רפואי בישראל
טיסה רפואית. אילוסטרציה | צילום: al7, שאטרסטוק

הסערה סביב החשיפה של הפרשה, שבה מבקשים הרשויות מאנגליה לנתק ממכשירה ילדה חרדית ממשפחה ישראלית, נמשכת. על פי הפרסומים מאנגליה, שופט בית המשפט העליון, הורה לנתק ממכשירה את אלטע פיקסלר, פעוטה בת שנתיים וחצי, בת למשפחה ישראלית, הסובלת מנזק מוחי.

בהחלטתו הסביר השופט כי: “לאור הממצאים על הכאב והסבל שהיא חווה, אין זו טובתה של אלטע להמשך הטיפול הרפואי שמחזיק אותה בחיים. אני מקבל את ההחלטה הזו בעצב עצום”.

לאחר הפרסום של הפרשיה בכלי התקשורת בישראל, החלו גורמים שונים לנסות לפעול לשינוי ההחלטה הבריטית. זאת לאור התנגדותם הנחרצת של הורי הפעוטה המבקשים להמשיך ולטפל בה ולהביאה לישראל.

בימים האחרונים, פנו ממכרז 'עדי' המתמחים בטיפול בילדים עם מוגבלויות רפואיות מורכבות, ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, בבקשה שהם מוכנים להעמיד צוות רפואי מותאם שיוכל לסייע בהבאה של הילדה ארצה והמשך הטיפול בה.

במכתב עליו חתום יו"ר 'עדי' האלוף במיל' דורון אלמוג נאמר: "כמי שמאמינים בזכות להעניק לכל אדם את השירות הרפואי, המקצועי והאוהב ביותר נרתמנו למשימה והחלטנו להעמיד לטובת הבאתה ארצה של הילדה אלטע את הצוותים הרפואיים והטיפוליים הטובים . אנו נכונים לבצע את המשימה במלואה בזמן המהיר ביותר וכן ללוות את שילובה במסגרת מתאימה בישראל"

ב'עדי' מקווים, כי היועץ המשפטי לממשלה, יפעיל את השפעתו על הרשויות בבריטניה, ויפעל לאשר את הבאתה של הילדה לטיפול רפואי בישראל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים