שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » יש מה לעשות גם עם משכנתא למסורבים, השאלה רק מי עושה
משכנתא למסורבים
במדינת ישראל, שלא כמו במרבית המדינות ברחבי תבל, מושרשת הדעה כי יש להיות בעלים חוקיים של נכס, ולא לגור בשכירות

עובדה זאת כשלעצמה מאוד מלחיצה את דור ההמשך, ומיד בתום יום החתונה, הם פונים לכיוון של רכישת נכס. אבל לא תמיד זה הולך חלק, ויש מצבים שבהם נתקלים בבעיה של משכנתא למסורבים. אכן, מדובר אודות חוויה מתסכלת למדי. רגע לפני שאתם ממשיכים, תבינו מה גרם להחלטה, ומה אפשר לעשות בנדון.

מה יגרום לבקשתכם למשכנתא להפוך לכדי מצב של משכנתא למסורבים?

וזאת שאלת פתיחה שאין כדוגמתה – "מה יגרום לבקשתם למשכנתא להפוך לכדי מצב של משכנתא למסורבים"?, ועל שאלה זאת לא נפסח ונענה באריכות. במידה ולקחתם הלוואות בעבר, מכל סוג, החל בהלוואות לסטודנטים, וכלה בהלוואות לתמיכה בבית העסק שלכם, ומדובר בסכומים משמעותיים, הן עשויות להדליק תמרורי אזהרה בקרב יועצי המשכנתא של הבנק, מבחינת יכולת ההחזר החודשית שלכם של המשכנתא. הדבר יקבל משנה תוקף, באם בעבר היו לכם עיכוב בהחזרי ההלוואה, מסיבה כזאת או אחרת. כמו כן, במידה ויש לכם כבר משכנתא, והיו לכם פיגורים בהחזר החודשי שלה, הבנק יחשוב פעמיים לפני שהוא יאות לאשר לכם עוד משכנתא, אם בכלל.

בנוסף לכך, באם ההכנסה החודשית שלכם ושל בני הזוג שלכם נמוכה מדי, הבנק עשוי שלא לתהות, איך, ביחד עם כל ההוצאות השוטפות שלכם, תעמדו גם בהחזרי המשכנתא מזה חודש בחודשו, לתקופה של עשרות שנים. במידה ויש לכם התחייבויות קודמות, כמו למשל – דמי מזונות, חוב גדול בכרטיסי האשראי, וכיוצא בזה, כל אלו עלולים לגרום לבנק להרים גבה, ולהגיע למסקנה שלא תוכלו להוסיף חוב כזה גדול, כמו משכנתא, על סך החובות הכלליים שלכם.

מה הקשר בין היסטוריית תעסוקה בעייתית לבין משכנתא למסורבים?

והרי זאת שאלה ראויה לציון – "מה הקשר בין היסטוריית תעסוקה בעייתית לבין משכנתא למסורבים?", ובכן, נודה על כך בלב שלם, יש בהחלט קשר ישיר בין הדברים. בבואכם לבקש משכנתא מהבנק, הוא מעוניין לבחון את ההיסטוריה התעסוקתית שלכם, משמע – מה הן בדיוק ההכנסות שלכם. מה צפי ההכנסה שלכם רגע, למשך תקופה ארוכה.

בשיקולים אלו נכנסים עוד אלמנטים של הכנסה, כולל ריבית ודיבידנדים, וכולל קצבת נכות לצמיתות. הבנק ירצה לוודא שאתם יכולים להחזיק במקום עבודה לטווח הארוך, וכי ההכנסות שלכם מדי חודש יציבות ועקביות. בהתעורר החשד, ולו הקטן ביותר, שהיסטוריית התעסוקה שלכם בעייתית, הבנק יסרב לאשר לכם לקבל משכנתא.

האם תשלום החובות מבעוד מועד יסייע בתרחיש של משכנתא למסורבים?

והרי שאלת הסיום – "האם תשלום החובות מבעוד מועד יסייע בתרחיש של משכנתא למסורבים"?, ועל כך נשיב מיד. לאחר שווידאתם את הנסיבות שהביאו את הבנק לסרב לנטילת משכנתא, יש פעולות שיפתחו בפניכם את הדלתות להפרכת ההחלטה הקשה מכול, ההחלטה של סירוב למשכנתא או במקרה הכי גרוע, משכנתא חוץ בנקאית.

התחילו עם הגדלת החסכונות שלכם. מכיוון שהבנק סורק כל נתיב בחשבון הבנק שלכם, טוב תעשו אם תדאגו לשריין את חשבון הבנק שלכם בכמה שיותר חסכונות.

אומנם לא פשוט לחסוך היום. ניהול משק בית גובל בהוצאות כספיות ניכרות, אבל הכול אפשרי, בפרט שחיסכון ניכר יפתח בפניכם דלתות להפיכת ההחלטה השרירותית למנוע מכם לקבל משכנתא. מאידך, יתכן שאתם "קופצים מעל לפופיק", כאשר לא ממש חכם לבחור נכס יקר מדי. באם תחפשו נכס באזור אחר, אפילו באותה העיר, אבל נניח בקומה רביעית ובאזור פחות מבוקש, השווי שלו יהיה נמוך יותר, ויאפשר לבנק לבחון שנית את בקשתכם. ואכן, תשלום חובות מבעוד מועד יסייע לכם להראות לבנק את הרצינות שלכם. את העמידה שלכם בחובות, למרות הקשיים הכלכליים הלא פשוטים של היום.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים