שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "יש שאננות, חסרים שני מנדטים לגוש הימין"
דרעי ב'גוועלד'
יו"ר ש"ס בכינוס אחרון לפני הבחירות: "הגוש השני לא בעד מדינה יהודית, לא בעד זהות יהודית ולא בעד כל הדברים שאנחנו מאמינים בהם. הם כבר סגורים בינם לבין עצמם"
יו״ר ש״ס ח״כ אריה דרעי | צילום: יעקב כהן

בישיבת מטה עם מרכזי האזורים של תנועת ש"ס לקראת יום הבחירות מחר, עדכן יו"ר התנועה, השר אריה דרעי את הנתונים של היישורת האחרונה: "אנחנו יודעים שכל מה שחשוב מונח בסכנה קשה פשוט מאוד. שבת, גיור, הכותל המערבי, עזרה לחלשים, אנחנו יודעים שממשלה כזו כשתקום תביא גזרות לחלשים שמזמנת לנו הקורונה. זה המסר העיקרי שלי, אני לא רוצה לבזבז לנו את הזמן. אני רוצה שתחזרו בחזרה, כל אחד כראש מטה, שאחראי על תחום מסוים, להתחיל להעביר את המסר הזה בכל הכוח".

לגבי השאננות אמר השר דרעי: "יש שאננות, אנשים אדישים, ראש הממשלה לפי דעתי עשה טעות כשהעביר מסר שיש לו 61. אין לו סקרים כאלה, יכול להיות שהוא רצה להראות אווירה טובה. אני לא חולק עליו. יש לנו פוטנציאל להגיע לזה, אבל לפי דעתי אנחנו לא נמצאים שם ולכן אנחנו צריכים לעשות כל דבר כדי להגיע ל-61".

על האשפרות שלא יהיו 61 מנדטים לגוש הימין אמר דרעי: "הגוש השני לא בעד מדינה יהודית, לא בעד זהות יהודית ולא בעד כל הדברים שאנחנו מאמינים בהם. הם כבר סגורים בינם לבין עצמם לצערי הרב. אפילו גדעון סער לכאורה. יש לנו אנשים כמו אלקין ואנשים אחרים שהם חברים שלנו וידידים שלנו והם חלק ממחנה הימין. הם החליטו לכרות ברית עם יאיר לפיד, איווט ליברמן ועם מרצ כדי להפיל את נתניהו. אם להם יש 61 תקום מיד ממשלה שלהם בשלב ראשון והם יגידו בשלב שני, אנחנו כבר נביא את בנט וחלק מהליכוד. אני מקווה שבנט באמת איתנו, אז אם אנחנו נעבוד נכון יהיה לנו 61".

בראיון מוקדם יותר ל׳קול חי׳ אמר דרעי כי ״אנחנו בישורת האחרונה וכל עוד הנר דולק עוד יש לנו מה לפעול ולתקן. לפעול שלא יחריבו מחר את עולם התורה. אני אומר לכם שאני לא רגוע, ה׳ ירחם אם ל׳מרצ׳ ולרשימה המשותפת יהיה 61. הם מדברים בגלוי על הדברים הכי חמורים. אנחנו נמצאים בשעת חירום. אם אנחנו נפסיד מחר, עולם התורה לא יוכל להתקיים״.

יו"ר ש"ס הוסיף: "אוי ואבוי אם יש בחור ישיבה שחושב חלילה לא להצביע בגלל שהוא מטייל בצפון, כמה אני עובד קשה בשבילם, הם השבט לוי שלנו. הם מבינים שאנחנו במצב חירום לאומי. יש לעשרות אלפי הבחורים עכשיו 24 שעות להתחיל לפעול, לשכנע, להתגייס ולהביא לתוצאות. אני שמח שנושא חסידי ברסלב הגיע לפיתרון, הם כולם יצביעו לש״ס. הרב ארוש שמע את כל המהלך שהובלנו להגעת עשרות אלפי חסידי ברסלב לאומן".

בראיון ל׳קול ברמה׳ התייחס לתמיכת חסידי ברסלב בש״ס: ״הגר״ש ארוש רבם של חסידי ברסלב נפגש איתי היום, הודה על כל העשייה הגדולה לברסלב ועל המהלך שהובלנו להגעת אלפי החסידים באומן וביקש מכולם לתמוך, להצביע ולסייע לש״ס. הציבור התעורר קצת מהאדישות אבל לא מספיק – חייבים להמשיך להתעורר. אנחנו מתקרבים ל-61 מנדטים״.

"גם בשעות אלו אפשר לפעול ולעשות, יש עוד הרבה מתלבטים, אנשי השטח שלנו פשוט יושבים עכשיו על הטלפונים ומחייגים אחד אחד, העבודה שלנו כרגע שכל המצביעים יצביעו מחר מוקדם, כדי שנוכל לעבוד במהלך היום על המתלבטים והשאננים. אצלינו במערכות יש עדכונים און ליין מי הצביע".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. לפי הקולות הכשרים שעברו את אחוז החסימה בבחירות לכנסת ה23 ההבדל בין גוש הימין לגוש השמאל בחשבון של ספירת קולות
    לשמאל היה רק 16000 קולות יותר ואעפ"כ היה להם 4 מנדטים יותר
    אם נוסיף את העשרים אלף קולות של איתמר בן גביר נמצא שהיה יותר קולות מצביעי ימין משמאל נתון מדהים

  2. לפי הקולות הכשרים שעברו את אחוז החסימה ההבדל בין גוש הימין לגוש השמאל בחשבון של ספירת קולות
    לשמאל היה רק 16000 קולות יותר ואעפ"כ היה לו 4 מנדטים יותר
    אם נוסיף את העשרים אלף קולות של איתמר בן גביר נמצא שהיה יותר קולות מצביעי ימין משמאל נתון מדהים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים