שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » כביש 444 נפתח לתנועה מלאה
בשורה לתושבי אלעד
בשורה טובה לנהגים: הפרויקט כולל שדרוג של הכביש לדרך דו-מסלולית בעלת שני נתיבים לכל כיוון והכפלת הגשר מעל כביש 6
הגשר מעל כביש 6 | צילום: TERRASCAN עבור חוצה ישראל
צילום: חוצה ישראל

בשורה טובה לתושבי אלעד, ברקת והסביבה. משרד התחבורה באמצעות חברת חוצה ישראל פתח הלילה לתנועה מלאה את כביש 444 בקטע שבין צומת אלעד לצומת ברקת. קטע הדרך באורך של יותר משלושה קילומטרים שודרג מכביש חד מסלולי לכביש דו-מסלולי, בעל שני נתיבי נסיעה לכל כיוון. במסגרת הפרויקט הוכפל גם גשר מעל כביש 6 לשני נתיבי נסיעה לכל כיוון.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל במיל' מירי רגב ציינה כי שדרוג הכביש יקצר את משך הנסיעה לנוסעים לאלעד וליישובי הסביבה ויחסוך להם זמן יקר. כמו כן, הוא יקל על עומסי התנועה הכבדים באזור. "גם בתקופת הקורונה וגם במהלך מבצע 'שומר החומות', משרדנו המשיך לעבוד ולקדם עשרות פרויקטים תחבורתיים בכל רחבי הארץ והיום אני גאה לפתוח עוד אחד מהם", הוסיפה השרה רגב.

במסגרת הפרויקט, שודרג צומת גבעת כ"ח, המאפשר לבאים מדרום לצומת פניה חופשית ימינה ברמזור ולבאים מצפון נתיב נפרד לפניה שמאלה. כמו כן, נבנה קיר אקוסטי מול הישוב אלעד.

במטרה לאפשר את זרימת התנועה, לאורך כל תקופת העבודות של הפרויקט, הכביש נשאר פעיל והוא נפתח באופן הדרגתי בהתאם לקטעי הדרך ששודרגו. לפני חודשיים נפתח לתנועה הקטע הראשון של הכביש, בין צומת ברקת לצומת המוזוליאום, והלילה נפתח לתנועה המקטע כולו, עד צומת אלעד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים