שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » השר כהנא: "אירוע מירון הקרוב יהיה שונה לחלוטין"
"ביטחון החוגגים"
ח"כ יוליה מלינובסקי הגיבה: "מברכת את הממשלה שהחליטה שאירועי מירון ינוהלו על ידה ולא על ידי עסקני הדת. אנחנו בוועדה נקיים דיון רחב עם כל הגורמים"
מתן כהנא | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

השר לשירותי דת מתן כהנא אמר היום בהקשר של אירוע ל"ג בעומר הקרוב כי "ממשלת ישראל הפקידה בידי את האחריות על חגיגות ל"ג בעומר במירון השנה. אירוע מירון הקרוב יהיה שונה לחלוטין מהאירועים שהיו במקום עד כה – ביטחון החוגגים בהילולה יהיה הפעם מעל הכל".

ח"כ יוליה מלינובסקי יו"ר ועדת מיזמי תשתית לאומיים מיוחדים ושרותי דת יהודים של הכנסת הגיבה לדברי כהנא: "מברכת את הממשלה שהחליטה שאירועי מירון ינוהלו על ידה ולא על ידי עסקני הדת. אנחנו בוועדה נקיים דיון רחב לקראת ההילולה עם כל הגורמים הרלוונטים כדי לוודא שהאסון שקרה במירון בשום פנים לא יחזור על עצמו ושהכל ינוהל על פי חוק וסדר- הבטיחות מעל הכל".

כזכור, כפי שפורסם השבוע, הצעד של השר כהנא בהילולה הקרובה במירון: הדלקה אחת של רב ממלכתי, זאת בניגוד להמלצה המפורשת של הוועדה לתת את ההדלקה לאדמו"ר מבאיאן להדליק את ההדלקה המיתולוגית. כך דווח ב'וואלה'.

מקורב לשר: "מי שחשב שמה שהיה הוא מה שיהיה, כנראה עוד לא למד להכיר את כהנא. שריף חדש הגיע לעיר, אירוע מירון יהיה שונה לחלוטין מכל מה שהכרנו".

השר כהנא צפוי למנות בתוך שבועיים פרויקטור שיהיה אחראי על ניהול ההילולה. החלטת הממשלה למנות את השר כהנא לאחראי על ההילולה במירון מגיעה בעקבות אימוץ המלצות הביניים של ועדת החקירה הממלכתית לאסון מירון.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. חז"ל אמרו שאסור להסתכל בפניו של אדם רשע תפסיקו לשים תמונות שלו ושל בנט ושקד וכל חבורת העמלקים האלו!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים