שיתוף
תגובות
מוזיקה » חדשות המוזיקה » כהנא עושה זאת שוב – לחיים טיש חב"ד 2
אלבום העשור
עשור להשקת האלבום הראשון בסדרה, ולאחר לא פחות מחמש שנות הפקה, 'לחיים הפקות' עושה זאת שוב ומשיקה את אלבום ניגוני חב"ד השני בסדרה – לחיים טיש חב"ד 2 • כל הפרטים
עטיפת-האלבום-לחיים-טיש-חבד-2

הוא נחשב לוירטואוז מוזיקלי, חתום על עשרות אלבומים שהפכו לנכסי צאן ברזל במוזיקה החסידית האותנטית והיום הוא חוזר בענק.

עשור להשקת האלבום הראשון בסדרה, ולאחר חמש שנות השקעה, מגיש ר' יוסף משה כהנא את האלבום השני בסדרת 'לחיים טיש חב"ד' – פרויקט מוזיקלי נדיר וראשון מסוגו, שמשחזר לראשונה את המוזיקה החסידית האותנטית בטעם של פעם ובעיבוד של המחר.

"מעולם לא עבדתי על אלבום שנים רבות כל כך", חושף ר' יוסף משה כהנא עם צאת האלבום. "למצוא את השירים הכי נכונים והכי קלים, לצד כתיבת עיבוד חדשני שנותן להם משמעות חדשה, הייתה המשימה המאתגרת ביותר עבורי".

באלבום החדש משתתפים בעלי מנגנים מהשורה הראשונה, ביניהם זאנוויל ויינברגר, אהר'לע סאמט, מוטי ויזל, יעקב יהודה דסקל, יוסף זאב בראווער, משה דמן, תוך שהם מבצעים לראשונה את אוצרות ניגוני חב"ד, שחלקם טרם פורסמו באף אלבום מוזיקלי זה עשורים.

"השיא מבחינתי הוא רצועת ד' בבות", מספר כהנא על הביצוע הראשון לניגון החב"די העתיק בהברה חסידית. "זה יהיה השיר שיחמם את הלב של כל עם ישראל. שיר שכולם שיר בעת שמחה, בעת תשובה ובעת התרוממות רוח".

צפו בקליפ טעימות ראשון מתוך האלבום החדש, בהפקתה של חטיבת הוידיאו במשרד 'פרסום בחזית', שהופקד על שיווק האלבום, ו… רוצו לקנות!

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים