שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » כהנא על הילולת משה רבינו במירון: "התוצאה הסופית לא טובה"
הפקת לקחים
השר לשירותי דת מתן כהנא לקראת הילולת ל"ג בעומר: "בהילולה שתערך השנה יהיו אפס שיקולים פוליטיים; המטרה שלנו לאפשר לכמה שיותר מתפללים להגיע ולחזור הביתה בשלום"
השר מתן כהנא | צילום: באדיבות המצלם

במפגש תיאום ציפיות בין כלל הגורמים שלוקחים חלק בהילולת הרשב"י בל"ג בעומר שנערך היום (ראשון) בקיבוץ חפץ חיים אמר השר כהנא: "בהילולת ל"ג בעומר שתערך השנה יש אפס שיקולים פוליטיים. המטרה שלנו לאפשר לכמה שיותר מתפללים להגיע במקסימום בטיחות".

השר התייחס לאירוע ז' באדר: "התוצאה הסופית לא טובה. באירוע ידוע מראש הציון היה סגור. אני לא מחפש להפנות את האצבע לאף אחד. כרגע מה שחשוב זה שנפיק את הלקחים הנדרשים לקראת ל"ג בעומר. המסר השני מאירועי ז' באדר: "שאנחנו מחוייבים בראש ובראשונה לבטיחות החוגגים בכל הנסיבות והאילוצים".

לגבי ההיערכות להילולת ל"ג בעומר, השר כהנא הדגיש לנוכחים: "באתי לכאן כדי להגיד לכם מסר אחד שחשוב לי שתשמעו אותו ממני ישירות. בקיום ההילולה השנה יהיו אפס שיקולים פוליטיים. השיקולים היחידים שינחו אותנו זה לאפשר למירב האנשים שירצו בכך לחגוג בהילולה ולוודא שכל החוגגים יחזרו הביתה בשלום. כך הנחיתי את צביקי טסלר שמונה לתפקיד ע"פ החלטת הממשלה וכך אני יודע שהוא פועל".

"מי מכם שמרגיש אפילו מילימטר סטיה מהעיקרון הזה אני מבקש מיד להרים דגל אל צביקי שאני יודע שנמצא עם כולם בקשר מצוין, ואפשר גם ישירות אלי. בלי המנהיגות שלכם, בארגונים שלכם ומול הציבורים שלכם, לא נוכל לעשות את זה. זו משימה של כולנו".

במפגש התיאום נטלו חלק נציגי החסידויות הפועלים במירון לצד נציגי משטרת ישראל המרכז הארצי למקומות קדושים, נציגי המשרד לשירותי דת, משרד התחבורה וארגוני ההצלה והחסד הפועלים בהר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים