שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » כהנא תוקף את דרעי וגפני: "הזהרו בדבריכם"
משיב אש
כהנא: "הבוחרים שלכם אנשים חכמים ונבונים, אתם באמת חושבים שאם תקראו לנו רוצחים זה ישכנע אותם שחורבן הבית הגיע?"
מתן כהנא | צילום: דני שם טוב. דוברות הכנסת

השר לשירותי דת מתן כהנא מגיב לדברים שאמרו אמש חברי הכנסת אריה דרעי ומשה גפני: "גפני ודרעי, הזהרו בדבריכם. מישהו עלול לשמוע את הדיבורים שלכם ולקחת אותם ברצינות".

"שמעתי את דבריהם של ח״כ דרעי שטען שאנחנו רוצחים ויותר מסוכנים מהגרעין האיראני ושאנו "רוצים לזרוק את כל התפילין, הציצית ולשרוף את השבת". שמעתי גם את ח"כ גפני שאמר "לא לחשוש לעשות את הדברים הכי קשים. צריכים להלחם בכל הכוח, להוריד כפפות. זה מלחמה בין חיים ומוות היהודיים".

"אתם בסדר? מה קרה? על איזה חורבן אתם מדברים? ממתי בכלל אכפת לכם מחורבן? כשהממשלה גירשה כ-10,000 יהודים והחריבה חבל ארץ שלם ח"כ גפני הצביע בעד התקציב ואפשר לממשלה לבצע את תוכנית הגירוש שלה. כשיצחק רבין הביא את הסכמי אוסלו הנוראיים ח"כ דרעי וש"ס לא נלחמו נגדם ואפילו לא הצביעו נגדם".

"מותר לכם לחשוב שאנחנו טועים. אסור לכם לאבד קשר עם המציאות. אם כל כך אכפת לכם ממצב הכשרות למה לא עשיתם דבר למען הכשרות למרות שידעתם היטב את המצב הירוד של הכשרות. אם אתם מוטרדים מהתבוללות למה לא עשיתם כלום בעניין 450,000 זרע ישראל שנמצאים כאן. אם זה באמת חשוב לכם, למה ח"כ דרעי, כשר הפנים, לא ביטל את סעיף הנין שמאפשר להעלות ארצה נינים ליהודים כשהדבר היה בסמכותו עד לפני חצי שנה?"

"הבוחרים שלכם אנשים חכמים ונבונים. אתם באמת חושבים שאם תקראו לנו רוצחים זה ישכנע אותם שחורבן הבית הגיע? שאם תגידו להם שאנחנו זורקים את כל התפילין הם ישתכנעו שזה מה שאנחנו רוצים לעשות?"

"לפני שנה פנה ח"כ דרעי במכתב נרגש לראש השב"כ והזהיר אותו בעקבות ההסתה משמאל ״בשבועות האחרונים אנו עדים להסתה מסוכנת וחסרת גבולות. כמי שהיה חבר בממשלתו של יצחק רבין איני יכול לעמוד מנגד מול המראות הקשים של ההסתה והקריאה לפגיעה. לא נוכל לומר שוב ידינו לא שפכו את הדם הזה. הסתה לאלימות שיסוי וביזוי היא חציית קו אדום".

"אני תוהה מה השר דרעי היה אומר על ח"כ דרעי שקרא לנו רוצחים? חברי הכנסת גפני ודרעי תקשיבו לדבריו של מי שהיה חבר בממשלת רבין. הזהרו בדבריכם. מישהו עלול לשמוע את הדיבורים שלכם ולקחת אותם ברצינות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים