שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » כוחות בטחון הרסו הבוקר מבנים בחומש
שוב
ראש מועצת שומרון יוסי דגן תוקף בחריפות את הממשלה שאפשרה הרס בתים הבוקר בחומש: "ממשלת ישראל איבדה את הצפון. מעולם לא היה דבר כזה"
ההרס בחומש. אילוסטרציה | צילום: באדיבות המצלם

כוחות משטרה גדולים הגיעו הבוקר (ג'), ניתקו וחיבלו במערכת החשמל של ישיבת חומש המוצבת שם כבר שנים, הרסו מבנים ואוהלי משפחות שהגיעו לחזק ולתמוך בחומש.

כזכור, בשבוע מייד לאחר השבעה של יהודה דימנטמן הי"ד, הרסה הממשלה את בתי המשפחות בחומש, שנבנו לפני למעלה משנה וזאת בניגוד למה שנטען ע"י גורמי צבא ומשטרה.

בעקבות ההרס עברו המשפחות להתגורר באוהלים שיגנו על הילדים והתינוקות מפני הגשמים והרוחות ואליהם הצטרפו למשפחות נוספות שבאו לחזק את חומש ולהבהיר לממשלה כי אסור לתת פרס לטרור.

ח"כ סמוטריץ' בתגובה לפינוי: "מכונת הגירוש לא החלידה. בנט וגנץ ממשיכים את עבודתו של שרון ובשעת לילה מאוחרת שלחו את חיילי צה"ל לפנות נשים וילדים מחומש. פינוי חומש בתגובה להרצחו של יהודה דימנטמן הי"ד מהווה פרס לטרור בחסות נפתלי בנט ובני גנץ. ממשלת ישראל – תתביישו לכם".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "האובססיה של בנט וגנץ לפינוי חומש נמשכת. מחזק את גיבורי חומש וקורא לממשלת ישראל להפסיק להיכנע לתכתיבים של מרצ ומועצת השורא, ולא לתת פרס לטרור".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן תוקף בחריפות את הממשלה שאפשרה הרס בתים הבוקר בחומש: "ממשלת ישראל איבדה את הצפון. מעולם לא היה דבר כזה – זו הפעם הראשונה שבמקום להילחם במחבלים, התגובה בשטח של בממשלה היא במקום להילחם שולחי המחבלים – להילחם בקורבנות, להילחם בהתיישבות. האחריות על ההרס היא הראש ובראשונה של ראש הממשלה נפתלי בנט.

שבועיים להרצחו של תלמיד ישיבת חומש יהודה דימנטמן הי"ד, הממשלה טרם מצאה זמן להרוס את בתי המחבלים שרצחו את יהודה בדם קר וניסו לרצוח צעירים נוספים, אולם הממשלה מוצאת כבר פעם שניה את הזמן להרוס בתים בחומש. מה בוער להם להרוס מבנים של משפחות, מחסה לילדים מהגשם?? מה זו האובססיה הזו לנתק ולהרוס את מערכת החשמל של הישיבה?? את מה שלא העזה אף ממשלה לעשות, עושה הממשלה הזו".

עוד אמר דגן: "האחריות להרס האובססיבי הזה על כל כל הממשלה ובראשם ראש הממשלה נפתלי בנט. אתה ראש הממשלה – האחריות היא עליך אני דורש מהממשלה ומראש הממשלה נפתלי בנט לעצור את אובססיית ההרס הזו בחומש. אזרחי מדינת ישראל, כל אדם הגון מימין ומשמאל, לא יתנו יד לפרס הזה לטרור. הגיע הזמן לחזור לחומש! לאשר את הישיבה בחומש בצורה מלאה".

מהישיבה נמסר: "יש מי שחושב שהרצח של יהודה דימנטמן הוא הזדמנות טובה לתת פרס לטרור ולחדש וליישם שוב את תוכנית ההתנתקות. התמיכה האדירה שאנחנו זוכים לה מעשרות אלפי אנשים שמגיעים לחומש בקור ובגשם, כנראה עומדת כנגד הרצון ולא מאפשרת ליישם אותו. לכן, נשלחים שוטרים בצורה הזויה לפנות בוקר להוציא אמהות וילדים מאוהלים זמניים.
אנחנו קוראים לציבור להמשיך ולהגיע לתמוך בנו, לחזק את האחיזה בחומש ובכך למנוע את הרס הישיבה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. עלובים ממשלה עבדי רעמ חמאס מרחם על הנשמות העלובות של העלובים שבעלובים בגין בדיחה מהלכת פולחץ לפיד האשכנזי שאומר חארה ולשמאל נשמע כסופר רהוט דבש בנט דוד המלך לדבריו הנו סער לך להארץ ללמד דרכך. יש תחקיר או אין.. על פניו התשובה ברורה היי שפוט ונשתוק גם לשרון דאגנו אותרג…. בושה של ממשלה שתלויה באוהבי מחבלים מהללי שאהידים מפרגנים לראאד סאלח לרוצח ליל הקלשונים אוספים כסף לממן רוצחי שוחטי משפחת פוגל עלובים כולם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים