שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » כוחות הבטחון הרסו היום מבנים בישיבת חומש
"פרס לטרור"
יו"ר עוצמה יהודית מסר בתגובה: "דמו של הנרצח בפיגוע חומש עדיין מבעבע ומה שגנץ ובר לב עושים זה להרוס את פרוייקט חייו ולתת פרס לטרור"
ההריסות בגבעת מגרון. תמונת אילוסטרציה | צילום: באדיבות המצלם

מג"ב פינה הבוקר (א') מבנים שהקימו מתיישבים במאחז חומש לאחר רצח יהודה דימנטמן הי"ד, בפינוי פונו 3 מבנים שהוקמו הלילה בחומש, כאשר את המבנים הקיימים הותירו על כנם.

סמוטריץ' בתגובה לפינוי: "ממשלת השמאל הרופסת החליטה להעניק פרס לטרור והורתה לצה"ל ולמשטרה לחסל את הישיבה בחומש בתגובה לפיגוע שבו נרצח יהודה דימנטמן הי"ד. את בתי המחבלים הם לא הורסים אבל את הישיבה כן. הם יפגשו מולם אלפים ורבבות אוהבי הארץ נחושים שיאבקו בהחלטה האומללה וינצחו אותם".

יו"ר עוצמה יהודית מסר בתגובה: "דמו של הנרצח בפיגוע חומש עדיין מבעבע ומה שגנץ ובר לב עושים זה להרוס את פרוייקט חייו ולתת פרס לטרור".

בן גביר הוסיף: "הרוצחים צוחקים כל הדרך לבית כלא בתוכנית "הכל כלול" ושר הביטחון גנץ והשר בר לב מתנהגים בחוסר רגישות, הם חזקים על יהודים וחלשים נגד מחבלים. במקום לפנות אלפי מבנים בלתי חוקיים של ערבים, צה"ל מפנה מתיישבים ששומרים על המדינה וצריך לתת להם צל"ש".

ח"כ סטרוק ‏פנתה לרה"מ בנט: "אתה בטוח שאתה רוצה ללכת בדרכו של אריק שרון ולהיות ראש הממשלה שמשלים את הגירוש מחומש? אתה, שאמרת בראשית דרכך הפוליטית, שהיית מסרב פקודה לגרש יהודים? אתה, שהבטחת, גם ערב הרמת הממשלה הרעה והמסוכנת הזאת, שלא יהיו נסיגות? אתה תגרש עכשיו את ישיבת חומש?".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים