שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » כוחות הביטחון פשטו על בתי המחבלים
תיעוד
כוחות צה״ל, שב״כ ומשטרת ישראל עצרו מספר חשודים כחלק מהמרדף אחר המחבלים החשודים שביצעו את פיגוע הירי שלשום בצומת תפוח • צילום: דובר צה"ל
תגיות:

במהלך הלילה, כחלק מהפעילות המודיעינית והמבצעית הנרחבת של צה״ל, השב״כ והימ"מ (היחידה ללוחמה בטרור של מג"ב), לתפיסת המחבלים שביצעו את פיגוע הירי בצומת תפוח בו נפצעו שלושה אזרחים, עצרו לוחמי צה"ל מספר חשודים במרחב יהודה ושומרון – כך נמסר מדובר צה"ל ומדוברות המשטרה.

בנוסף, החרימו הכוחות את הרכב החשוד ששימש את המחבלים לביצוע הפיגוע. החשודים והרכב הועברו לידי כוחות הביטחון. כוחות צה״ל, שב״כ וימ"מ ממשיכים במרדף אחר המחבלים.

מקורות פלסטינים מדווחים כי כוחות צה"ל פשטו הלילה על הכפר עקרבה שבשומרון ועצרו מספר חשודים. לפי הדיווח, מדובר בחשודים בסיוע למחבל שביצע את הפיגוע בצומת תפוח בתחילת השבוע. עוד דווח כי צה"ל החרימו את חלקי הרכב ששימש לפי החשד את המחבל לביצוע הפיגוע. כוחות צה"ל ממשיכים בשעות אלו במרדף אחרי המחבלים שביצעו את הפיגוע.

לפי הדיווחים, כוחות צה"ל פעלו הלילה במספר מוקדים. המוקד המרכזי היה בעקרבה, בו נמצא הג'יפ. מוקד נוסף היה כפר מדאמה, אליו צה"ל הגיעו עם כוחות מיוחדים, ועצרו חשוד. מוקד שלישי היה בכפר תורמוס באזור רמאללה. כוחות צה"ל כיתרו מבנה ועצרו חשוד נוסף, ולאחריו תחקרו את בני משפחתו והשכנים.

כלי תקשורת פלסטינים דיווחו אמש כי בכפר עקרבה אותר הרכב שממנו בוצע פיגוע הירי אתמול בצומת תפוח. עוד מדווחים מקורות פלסטינים, כי מנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית הם אלו שמצאו את הרכב, ולא כוחות צה"ל. על הרכב נמצאו סימני ירי, מה שהוביל לזיהוי בטוח. הרכב לא הוסתר ונמצא בשטח פתוח.

גורם ביטחוני אמר ל'חדשות 12' כי דבר שריפת הרכב מהווה תקלה של הצבא, היות ומנגנוני הביטחון הפלסטיניים התריעו על כיוון נסיעתו ועל מיקומו, אך עד שהכוחות התארגנו ונכנסו פנימה – הרכב כבר הוצת, וארבעה שוטרים פלסטינים ששמרו על הרכב לא הצליחו לעצור בעדם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים