שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » כוחות מבצעים מיפוי לבית הרוצח של אלי קיי הי"ד
לאחר עיכוב ארוך
יו"ר אם תרצו: "מוטב שהדרג המדיני ייתן בהקדם את ההוראות הדרושות להריסת בתיהם של כל המחבלים מגל הפיגועים האחרון. אי אפשר לייצר הרתעה ברפיסות ובאיחור"
כוחות צה"ל במיפוי | צילום: דובר צה"ל

כוחות מג"ב פועלים כעת (ג') בשועפאט ומבצעים מיפוי של בית המחבל פאדי אבו שח'ידם שרצח את אלי קיי ז"ל לקראת אפשרות עתידית להריסתו. כך דווח ברשת התקשורת הפלסטינית אל קסטל.

יו"ר אם תרצו מתן פלג: "באיחור של שבועיים ולאחר לחץ ציבורי סוף סוף ניתנה ההוראה ומתקדמים לקראת הריסת בית המחבל. מוטב שהדרג המדיני ייתן בהקדם את ההוראות הדרושות להריסת בתיהם של כל המחבלים מגל הפיגועים האחרון. אי אפשר לייצר הרתעה ברפיסות ובאיחור, רק הריסת בתים מיידית תביא הרתעה".

כזכור, לפני כשבוע ביום ראשון נרצח אליהו קיי, הי"ד בפיגוע בעיר העתיקה בירושלים, והובא היום למנוחות בהר המנוחות בעיר. קיי, בן 25 ממודיעין, נורה מטווח קצר כמה פעמים בידי המחבל – איש חמאס שהיה חמוש בנשק אוטומטי. הוא עלה לארץ מדרום אפריקה, שירת כלוחם בחטיבת הצנחנים ועבד כמדריך בקרן המורשת של הכותל המערבי. לפי הודעת הקרן, קיי עבד כמדריך ברחבה: "הוא האיר פנים לכל אדם, עשה מלאכתו קודש במסירות ובנאמנות. משתתפים בצערה העמוק של המשפחה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים