שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » כוכבי יטוס במוצ"ש לביקור בארה"ב
דיווח
כוכבי יטוס במוצ"ש לביקור ראשון כרמטכ"ל בארצות הברית ויפגוש את ראשי הצמרת הביטחונית בוושינגטון, ידון בנושאים אסטרטגיים ויציג גם מסקנות ממבצע שומר החומות
תגיות:
אביב כוכבי | צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל אביב כוכבי יטוס במוצאי שבת לארצות הברית – כך דווח ב'כאן חדשות'. לאחר שביטל את נסיעתו לארצות הברית בגלל ההסלמה הביטחונית, כוכבי ייצא לפגישות עם ראש המטות המשולבים, היועץ לביטחון לאומי וקצינים אחרים בצמרת משרד ההגנה האמריקאי. מדובר בביקור רשמי ראשון של הרמטכ"ל בארצות הברית.

על פי הדיווח של כרמלה מנשה, כוכבי ידון עם מקביליו בוושינגטון באתגרים המשותפים ובראשם סוגיות הנוגעות לאיום האיראני, ההתבססות של איראן במזרח התיכון, מאמצי ההתעצמות של חיזבאללה, השלכות איום הטילים המדוייקים ובניין כוח משותף.

הרמטכ"ל ידון גם בלקחי המבצע האחרון בעזה, שיועברו לאמריקנים, כולל לקחים בתחום המודיעין. בימים הקרובים תוארך בממשלה כהונתו של הרמטכ"ל לשנה רביעית כפי שהוחלט על ידי שר הביטחון גנץ וראש הממשלה לשעבר נתניהו.

שר הביטחון בני גנץ שוחח הבוקר (ג') עם מזכיר ההגנה האמריקאי לויד אוסטין, שביקש לברך אותו על המשך כהונתו כשר הביטחון ואת הממשלה החדשה בישראל. אוסטין וגנץ שוחחו בהמשך לפגישתם בוושינגטון, על הצורך בחיזוק וביצור ביטחונה של ישראל מול האתגרים במרחב. עוד דנו השניים בנושא המאבק בגרעין האיראני, ובהזדמנות לקידום השלום באזור והרחבת הסכמי הנורמליזציה.

גנץ הודה למזכיר ההגנה על התמיכה שלו ושל הממשל בישראל ובצורכיה הביטחוניים וציין כי יפעל לחיזוק הרשות הפלסטינית והגורמים המתונים באזור.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים