שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » כונני איחוד הצלה הונחו להסתובב עם נשק
מחשש להסלמה
בהנהלת סניף איחוד הצלה בבני ברק הנחו את החובשים שברשותם נשק ברישיון לצאת למקרי החירום עם הנשק שברשותם
אפי פלדמן, ישראל אלתר וחילי מילר | צילום: באדיבות המצלם

בהנהלת סניף איחוד הצלה בבני ברק הנחו את החובשים שברשותם נשק ברישיון לצאת למקרי החירום עם הנשק שברשותם. כמו כן באיחוד הצלה מבקשים להימנע מפיצוץ נפצים וחזיזים שגורמים לבהלה ולהגעה של כוחות החירום לשווא.

אפי פלדמן ראש סניף איחוד הצלה בבני ברק מסר: "עקב הפיגוע ולמען ביטחון הציבור הנחיתי את המתנדבים בסניף שברשותם נשק ברישיון להסתובב עם הנשק והציוד הרפואי כהיערכות למתן מענה מהיר ומיידי בכל מקרה חירום, בנוסף אנו פועלים כעת להרחיב את מעגל נושאי הנשק מבין המתנדבים הזכאים לכך עקב התנדבותם באיחוד הצלה על מנת לשפר את תחושת הביטחון של תושבי העיר".

ישראל אלתר סגן ראש סניף איחוד הצלה בבני ברק סיפר: "מזמן הפיגוע אמש ועד כה הוזעקנו למספר מקרים שמיעת ירי ושמיעת פיצוצים שהתבררו לבסוף כפיצוצי נפצים וכדומה. אנחנו מבקשים מילדים ובני נוער להימנע מפיצוץ של חומרי נפץ בכדי למנוע ככל האפשר בהלה בציבור".

חילי מילר רכז מבצעים של איחוד הצלה סניף בני ברק מסר: "מאז הפיגוע אמש העניקו צוותי חוסן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה סיוע למספר נפגעי חרדה שראו את הפיגוע מתרחש ושמעו את קולות הירי. כמו כן הוענק סיוע ותמיכה לחובשים שהגיעו לטפל באירוע. התבקשנו ע"י ההנהלה להנחות את המתנדבים להיות בכוננות וזמינות למתן מענה מהיר לכל אירוע".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים