שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » כטב"ם, תצפיות וחוליות – התקיפות נמשכות
במקביל לאזעקות
צה"ל זיהה ותקף חוליית פעילי ג'יהאד איסלאמי. צה"ל זיהה ותקף חוליית נ״ט ומנע ירי אל עבר ישראל. צה״ל תקף חוליית משגרי רקטות בעת הכנות לשיגור
תקיפות בעזה | צילום: Abed Rahim Khatib, שאטרסטוק

לוחמי ההגנה האווירית יירטו כלי טיס בלתי מאויש שחצה משטח הרצועה לשטח מדינת ישראל. "חיל האוויר היה במעקב אחר הכלי עד הפלתו", נמסר. מוקדם יותר היום, מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו מספר עמדות שיגור תת קרקעיות של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה וכן עמדת משגר של כלי טיס שכוונו למרכז הארץ.

כלי טיס של צה"ל תקפו מספר עמדות תצפית של ארגון הטרור חמאס בצפון ומרכז רצועת עזה. במקביל, כלי טיס של צה״ל תקף חוליית פעילים של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה, בזמן שהייתה בהכנות לשיגור רקטות למרכז הארץ.

כלי טיס של צה״ל תקף חוליית נ"ט של ארגון הטרור חמאס בסג'עיה, בזמן שהייתה בהכנות לירי נ"ט לעבר שטח ישראל. לאחר מכן נמסר כי כלי טיס של צה"ל תקף וסיכל חוליית פעילים של ארגון הטרור גא״פ בצפון רצועת עזה תוך סגירת מעגל מהירה של יכולות מודיעין ואש של אוגדת עזה.

במהלך הלילה למעלה מ-160 מטוסי קרב של חיל האוויר מ-12 טייסות שונות תקפו כ150 מטרות בתשתיות תת-קרקעיות בצפון רצועת עזה. במקביל לתקיפות חיל האוויר, כוחות חי״ר, ארטילריה ושריון שנפרסו לאורך הגבול, ביצעו ירי של מאות פגזי ארטילריה ועשרות פגזי טנקים לעבר מטרות ברצועה.

במהלך התקיפה שמטרתה הייתה פגיעה קשה במנהרות התת-קרקעיות של חמאס, המהוות נכס אסטרטגי של הארגון, הושמדו קילומטרים רבים של תשתיות מנהור. "צה״ל ימשיך ויתקוף מטרות טרור בשטח רצועת עזה ככל שיידרש", נמסר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים