שיתוף
תגובות
דעות » כיצד משתמשים בחורף בסרום המכיל רטינול?
טיפים
נזקי הגיל, השמש וזיהום האוויר, נותנים את אותותיהם בעור הפנים, שמאבד מגמישותו. ד"ר גילה איזמן נלקנבאום עם טיפים ועצות על שימוש נכון בסרום רטינול
קרם פנים - עור | צילום: EKATERINA SOLODILOVA, שאטרסטוק

נזקי הגיל, השמש וזיהום האוויר, החרדות והדאגות, נותנים את אותותיהם בעור הפנים, שמאבד מגמישותו כך שמתקבל מראה עור עייף, יבש, גוון עור עמום ולא אחיד.

הרטינול הטהור – מרכיב הנמצא בתצורתו הפעילה ביותר ומומלץ על-ידי דרמטולוגים, מסייע בחידוש העור, נלחם בסימני הזדקנות עיקשים של העור כמו קמטים עמוקים ומרקם עור לא אחיד.

רטינול הוא נגזרת של ויטמין A  ויכול לסייע בהבהרת פיגמנטציה ובשיפור איכות העור, הוא  הוכח כגורם לייצור מוגבר של קולגן ועל ידי  כך למיצוק והעלמת קמטוטים.

הרטינול מסייע גם בהחדרת חומרים אחרים הנמצאים בתכשיר ולכן הוא מגביר את יעילות הסרום בהחדרת לחות. שימוש ברטינול מומלץ להתחיל טיפול בעונת החורף, כאשר נחשפים פחות לשמש. ולסובלים מפצעונים, הרטינול יכול לסייע בהורדת השמנוניות  המופרשת מבלוטות החלב. 

כיצד משתמשים בסרום המכיל רטינול?

  • מומלץ להתחיל בטיפול רטינול לכל מי שהגיעה לגיל 30
  • רצוי להתחיל את השימוש ברטינול פעמיים בשבוע לפני השינה ולעלות את קצב הטיפול בהדרגה.
  • מורחים את הסרום על עור פנים נקי, בערב לפני השינה, לפני  קרם לילה. סרום רטינול נספג בקלות ולכן מיד לאחר מכן ניתן למרוח את קרם הלחות.
  • בתחילת השימוש יש למרוח שכבה דקה, לא בקרבת  העיניים. בעלי עור רגיש במיוחד, יש למרוח אזור קטן לא כל לילה ובמידה ואין  צריבה או אודם לעבור  לכלל הפנים, כל ערב.
  • בבוקר לאחר שטיפת הפנים חשוב להקפיד על מריחת מסנן קרינה עם מקדם הגנה  SPF 30. 
  • תוצאות צפויות להיות מורגשות לאחר שימוש של כשלושה חודשים. 
  • חשובה התמדה בטיפול.

הסרום רטינול מסייע ביעילות הספיגה של הרטינול הטהור לתוך העור ללא תחושה דביקה. המרקם נעים, מועשר בחומצה היאלורונית ושמנים לטיפוח העור שלך.

ד"ר גילה איזמן נלקנבאום הינה היועצת המדעית והדרמטולוגית של מותג הטיפוח הבינלאומי לוריאל פריז.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים