שיתוף
תגובות
בריאות » כושר ואיכות חיים » כיצד ניתן לשמור על מראה עור צעיר?
טיפ חשוב
אחד הרכיבים הבולטים הקיימים בעור באופן טבעי הוא חומצה היאלורונית
פנים | צילום: Anson_shutterstock, שאטרסטוק

הרצון התמידי לעור פנים בריא ורענן מסתכם בתשוקה לעור פנים צעיר. אחד הרכיבים הבולטים הקיימים בעור באופן טבעי הוא חומצה היאלורונית; בעודנו צעירים ויפים, החומצה ההיאלורונית משמרת ביעילות את האלסטיות וריכוז הלחות. אך עם השנים, העור מאבד מגמישותו, נוטה להתייבש, נעשה אפרורי ורפוי. אחת הסיבות לכך היא הירידה המשמעותית והטבעית בכמות החומצה ההיאלורונית בעור.

למעשה, חומצה היאלרונית מעשירה את העור בלחות, מסייעת להשבת הנפח לפנים, סופחת מים ושומרת על לחות העור ובכך מסייעת לגמישות ולמרקם צעיר ורענן- זאת בדיוק הסיבה בגללה חומצה היאלורונית היא הרכיב המדובר ביותר בעולם הטיפוח. מה הופך אותה לכל-כך יעילה ובאילו מוצרים ניתן למצוא אותה?

ד"ר גילה איזמן נלקנבאום יועצת מדעית ודרמטולוגית למותג הטיפוח לוריאל פריז אומרת: "תעשיית הקוסמטיקה הצליחה לפתח מוצרים עשירים בחומצה היאלורונית שבמריחה יומיומית, לאורך זמן, מביאים תוצאות נראות לעין, לשמירה על לחות העור ולהפחתה בקמטוטים. או בקצרה – התחילו להשתמש במוצרים בעלי פורמולה המכילה חומצה היאלרונית, ויפה שעה אחת קודם".

לדבריה: "בעוד טרנד הזרקות החומצה ההיאלורונית לעומק העור בעיקר למטרת השבת נפחים (דרמיס= שכבת תאי העור הפנימית) חדר בתנופה לתעשיית האסתטיקה מעניין לדעת שגם מוצרים המועשרים בריכוז גבוה של חומצה היאלורונית – נמצאו יעילים בעת מריחה חיצונית על פני שכבת העור (אפידרמיס = שכבת תאי העור החיצונית). הודות לפיתוח טכנולוגיות מתקדמות, תכשירים קוסמטיים המועשרים בחומצה היאלורונית משפרים בצורה משמעותית את יכולת העור לספוג, לשמר ולאגור מים ולחות – ובכך למעשה להפחית את מראה הקמטים והקמטוטים".

לד"ר איזמן נלקנבאום מסבירה: "שימוש באופן קבוע ויומיומי בתכשירים המכילים חומצה היאלורונית ומשולבים ברכיבים פעילים נוספים, מסייעים לחדירה אפקטיבית ומניעת התייבשות העור. דמיינו לעצמכן שהעור מקבל את הלחות החיונית לו, "שותה" מים באופן".

"יומיומי, ובכך משתפר מראהו של העור מיום ליום; רמת הלחות בו עולה וגם הנפח והאלסטיות של העור משתפרים. חומצה היאלורונית בריכוזים גבוהים יותר מעודדת חידוש וייצור קולגן ואלסטין, שהם חוד החנית לעור צעיר ורענן".

לאחרונה השיק מותג הטיפוח לוריאל פריז סרום טפטפת פילר בעל 1.5% חומצה היאלורונית טהורה. הוא מסייע לספיחת לחות ולהשבת הנפח, למראה עור צעיר ותחושת עור גמיש. חשוב להדגיש כי המוצר מתאים לכל סוגי העור, בעל ספיגה מהירה ומרקם קליל.

טיפ מד"ר גילה איזמן נלקנבאום: "רשימת הרכיבים המופיעה על מוצרי הטיפוח היא בסדר יורד: הרכיב בעל הריכוז הגבוה ביותר יופיע ראשון. מומלץ לבדוק את מיקומה של החומצה ההיאלורונית בתווית האריזה בבואך לרכוש קרם אנטיאייג'ינג".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים