שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » כך התנהל מסע הטבח המחריד – שלב אחר שלב
"נהרות של דם"
בשיטתיות, עם הסכין מאחורי הגב: קשיש, אישה רוכב אופניים, ואדם נוסף- אלה קורבנות מסע הדמים של המחבל מחורה שיצא מביתו כדי לטבוח בכמה שיותר יהודים.
הפיגוע בבאר שבא | צילום: צילום מסך מד"א
צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

מסע דקירות במרכז 'ביג' בבאר שבע: ארבעה נרצחים, שני פצועים, ואזרח חמוש בעל תושיה שחיסל את המחבל במקום, כך התנהל מסע הרצח:


האירוע התחיל סמוך לשעה 16:15, אז התקבל דיווח על עובדת בתחנת דלק שאותרה מחוסרת הכרה לאחר שנדקרה. כעבור זמן קצר נקבע מותה וכוחות ההצלה קיבלו דיווח על אדם שדורס ודוקר אנשים במרכז הקניות. המחבל דרס למוות רוכב אופניים, יצא מרכבו ודקר אישה שכעבור זמן קצר מתה מפצעיה. לאחר מכן עשה תאונה עם רכבו ודקר אזרח נוסף.

במשטרה אמרו תחילה כי נבדק חשד שמדובר גם באירוע על רקע פלילי, ייתכן שבעקבות סכסוך בין חמולות, אך לבסוף הודיעו שמדובר בפיגוע. המפכ"ל קובי שבתאי שהיה בדיון בירושלים עזב אותו באמצע ונסע לזירת הפיגוע, לשם הגיע גם מפקד מחוז הנגב ניצב פרץ עמר.

בתיעוד מהזירה נראה הדוקר יוצא מהרכב עם סכין ומתחיל להשתולל. עוברי אורח במרכז הקניות התקהלו סביב המחבל, ונהג אוטובוס זינק לעברו ובמשך כמה שניות כיוון אליו אקדח תוך כדי שהעוברים והשבים עודדו אותו לירות בו וצעקו "תן בו". הנהג התמהמה ולבסוף צעיר שהבליח מאחור ירה במחבל בגב כמה פעמים והרג אותו במקום. בתיעוד נראו אזרחים נוספים שיצאו מהחנויות, חלקם עם מקלות מטאטא וחלקם עם טלפונים כדי לתעד את המחבל שרוע על הקרקע.

הג'יהאד האיסלאמי בירך על הפיגוע ומסר: "אנו משבחים את הפיגוע ההירואי. מעשי ההתנגדות ירתיעו את ישראל. הפיגוע הוא תגובה לפשעי הטרור הציוני בנגב. ישראל לומדת שוב שהעם שלנו לא ייכנע ולא יפיל את דגל הג'יהאד וההתנגדות". גם חמאס בירך על הפיגוע. "אנשינו מוכנים ללמד את ישראל לקח והם לא יפילו את הרובים וימשיכו להתנגד. ההתנגדות תימשך כל עוד הכיבוש נמשך".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. מומלץ כשמעלים תמונה לא קשורה לרשום תמונת אילוסטרציה ולא לרשום זירת הפיגוע למיטב ידעתי רכבת קלה יש רק בירושלים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים